Cortez Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Ett gammalt spel med samma spelstil. Jätte roligt. Portaler Portaler överallt wiiiie http://www.vgpro.com/file/10873_narbacular_drop.exe.html Mjo testade det förut, kom förbi de där rullande stenar biten först men det var för att spelet buggat och de var inte där. Sen kom jag inte förbi igen. =/ Fattar inte hur jag ska få med mig grönis som springer runt i början av kapitlet heller, tihi. Men jag tankar en speedrun nu så det får jag väl veta. ;D Redigerad 20 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Mjo testade det förut, kom förbi de där rullande stenar biten först men det var för att spelet buggat och de var inte där. Sen kom jag inte förbi igen. =/ Fattar inte hur jag ska få med mig grönis som springer runt i början av kapitlet heller, tihi. Men jag tankar en speedrun nu så det får jag väl veta. ;D Mjo den banan var lite knas, för trött för att förklara nu ^^ Fast jag fastnade längre fram i spelet. Det är lite buggigt. YAY Klarade det. =) Redigerad 20 juli, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Är på "Very Vertical", vet inte om jag gör rätt. Jag sätter portaler i taket och sen sätter jag den andra portalen på väggen för att kolla att jag kommer landa på en av de där... grejerna som sticker upp ur lavan, sen lägger jag den portalen under mig så jag flyger ner på den. Sen försöker man sig på nästa. Jag kom typ 4 såna där och när jag fall ner i lavan såg jag en till öppning än den till vänster när man kommer in i rummet. Är det dit man ska? Antar att man ska rida på någon sköldpadda igen, var är den? Btw, när jag spelar så är skärmen skitmörk just i det här spelet, men ljust i alla andra. WTF? Fan, svårt och irriterande ibland att se. Redigerad 20 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Film på hur du klarar vertical http://media.putfile.com/Vertical-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Det värkar ricktigt roligt måste använda Hjärnan. Men dock väldigt förvirrande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Film på hur du klarar vertical http://media.putfile.com/Vertical-10 Nice, tackar. Klarade spelet, wiiie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Lätt det grymmaste jag sett sen "Zelda - A Link to the Past" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Orkar inte göra en ny tråd, samma spel ju så den skulle nog stängas. Men nu frågar jag: Är Portal: Still alive bra? Är det värt o köpa? Nu tror jag inte att många har Still alive men hoppas på att någon har det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Orkar inte göra en ny tråd, samma spel ju så den skulle nog stängas. Men nu frågar jag: Är Portal: Still alive bra? Är det värt o köpa? Nu tror jag inte att många har Still alive men hoppas på att någon har det! Är det inte samma story som på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Är det inte samma story som på PC? Portal : Still Alive är hela Portal + nya banor. Jag kör på xbox360 där kan man köpa det för ms points, så jag undrar om banorna är värt pengarna. Har redan klarat ut hela spelet Redigerad 13 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Portal : Still Alive är hela Portal + nya banor. Jag kör på xbox360 där kan man köpa det för ms points, så jag undrar om banorna är värt pengarna. Har redan klarat ut hela spelet Jaahhhaa, Då kan jag inte svara på frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 (redigerad) http://gameinformer.com/b/news/archive/201...ist-speaks.aspx Finns det en Portal 2-tråd, btw? *edit* Ja, det gjorde det visst. Nåväl, slumpmässig admin får flytta detta inlägg. Redigerad 23 mars, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Portal 2 kommer dock komma nästa år, man får se vad man gör då. Dock har jag ingen källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Har för mig att det fanns en Portal 2 tråd, but I guess not... Anyway, här är lite awesome gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Gillar inte rösten på den nya den gamla var betydligt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Massa CO-OP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts