Cortez Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Det här spelet är en av dom som kommer följa med om man köper Episode 2 som släpps i vinter, men jag ville göra en egen tråd för att visa en trailer för spelet som VALVe släppte idag och jag tycker den är helt grym och det ser jävligt skoj ut. Jag tycker det är svårt att förklara vad man gör i spelet så det är lika bra ni kollar själva. Vad tycker ni om den här spelidén? http://xboxyde.com/news_3186_en.html http://files.filefront.com/hl2_ep2_Portal_...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Såg trailern innan, verkar hel fränt. Tummen upp för idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Man ska springa runt å göra portaler? Får ta å se den där trailern.. Kommer det till PC? Edit: Coolt, fast man måste visst använda hjärnan rätt ordentligt ser det ut som ;D Men coolt annars. Kan nog bli nått. Redigerad 19 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Man ska springa runt å göra portaler? Får ta å se den där trailern.. Kommer det till PC? Edit: Coolt, fast man måste visst använda hjärnan rätt ordentligt ser det ut som ;D Men coolt annars. Ja, det kommer tillsammans med PC-versionen av Episode 2, som kommer vid årsskiftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja, det kommer tillsammans med PC-versionen av Episode 2, som kommer vid årsskiftet. Oj, missade det, stod visst i Cortez post. Men tack för svaret Inte för att jag kommer köpa E2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Det påminner mig om Prey, liknande portaler används där, fast man kan inte göra egna. Snygg grafik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Coolast är ju lätt när man jagar sigsjälv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Fy helvette, vad avancerat det där kan bli. Sista banorna kommer nog vara svåra som fan:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag. Vill. Ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 F*n va coolt Men verkar lite svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Herregud, jag är tillräckligt förvirrad med att ha spelat Prey. Aja, spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Tre ord. Oh My God! Fy f*n vad spelet ser coolt ut! Ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 helt otroligt!! Omg fy f*n vad jag längtar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Haha, ser ju roligt ut att fastna i en ∞-portal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har kollat på trailern jätte många gånger nu! Måste, måste, måste ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Det kan nog bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ser jevligt bra ut, men är rädd att det är för lite action Men visst e det spännande i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ser jevligt bra ut, men är rädd att det är för lite action Men visst e det spännande i alla fall. Inte mening att det ska va action väl? Puzzel-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Omg, ser riktigt nice ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ett gammalt spel med samma spelstil. Jätte roligt. Portaler Portaler överallt wiiiie http://www.vgpro.com/file/10873_narbacular_drop.exe.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts