Gof Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hejsan fellows, Har fastnat med ett litet problem, Jag vill gräna ha låten "Im the godfather" som spelas i radion, Men jag orkar då banne inte lägga ut 400kr för EN låt, Så jag undrar om man kan ta låten direkt från spelet på något konstigt hokuspokus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hejsan fellows, Har fastnat med ett litet problem, Jag vill gräna ha låten "Im the godfather" som spelas i radion, Men jag orkar då banne inte lägga ut 400kr för EN låt, Så jag undrar om man kan ta låten direkt från spelet på något konstigt hokuspokus Alla kanaler vad jag vet är en enda stor låt per kanal, så då skulle det väll vara att "spela" in ljudet med nåt program när du är inne i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hm, Har ju program till det, Men kan man välja vilken låt som ska spelas på något sätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Tryck F5 så byts låten, kan vara i usertracks bara iofs. Men värt ett försök. Annars kan ju en snäll själ skicka dig låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hohoho. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=560 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) A normal use of Google is recommended. Men pröva detta: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=560 Edit: Cortez, how dare you go 2 minutes before me! Redigerad 18 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Visste inte vad jag skulle söka op bara. Den där funkar prima! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Fint kan se dig sitta och lyssna på den... Riktigt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Tackar Cortez och I lol Edit:Kan man inte göra så låtarna inte inte ligger i en enda stor fil ? Redigerad 19 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts