Jump to content

BB-Jessica slagen HAHA

JMC
 Share

Recommended Posts

1) Hur kan du veta vad jag har emot henne?

2) Om du skulle tryckt upp en jävla kebabtallrik i ansiktet på mig, så skulle jag ha slagit dig. Det kommer av en reflex.

3) Mer ett påstående än ett argument, men se 2)

1) Det är en gissning, som verkar stämma för i stort sett alla. Har jag fel? Om ja, vad ÄR det du (och alla andra för den delen) har emot henne?

2) Om nån hade dissat mig inför en hel jädra bar hade jag gjort något tillbaka. Hade jag fått en kebabtalrik i ansiktet skulle jag INTE använda knytnävarna. Som sagt, jag hade spolat personens huvud på herrtoan, eller något mindre grovt. Om du ärligt talat skulle sätta knytnäven i anskiktet i någon för att hon (inte direkt oprovocerat) satt en kebab i ansiktet på dig: three words:

ANGER MANGE-MENT!

Och för er som vill snacka krig, gör det HÄR!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1) Det är en gissning, som verkar stämma för i stort sett alla. Har jag fel? Om ja, vad ÄR det du (och alla andra för den delen) har emot henne?

2) Om nån hade dissat mig inför en hel jädra bar hade jag gjort något tillbaka. Hade jag fått en kebabtalrik i ansiktet skulle jag INTE använda knytnävarna. Som sagt, jag hade spolat personens huvud på herrtoan, eller något mindre grovt. Om du ärligt talat skulle sätta knytnäven i anskiktet i någon för att hon (inte direkt oprovocerat) satt en kebab i ansiktet på dig: three words:

ANGER MANGE-MENT!

Och för er som vill snacka krig, gör det HÄR!

Jag gillar inte hennes tångsynthet och att hon uppmärksammas för mycket i media.

Jag vet inte hur du tolkar "- Där började en kille i 25-årsåldern håna mig inför sina kompisar.".

Men tydligen så är han kompisar med hela baren, och har ordet. Eller?

Den där artikeln är ett jävla snyftreportage som bör tas med en nypa salt.

Likså att en tjej vart utslängd av bussen för mobilen, fantastiskt kul! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor