Maimstream Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 En helt vanlig dag var Jessica ute med sina kompisar och festade. Senare så drog dom iväg till en resturang för att äta lite pizza. Helt plötsligt kom en konstig kille fram och började reta henne utan anledning. Hon vart ju såklart sur och tryckte upp en kebab i ansiktet på honom. mannen vart ju totalarg och slog Jessica förstås. Jessica vill nu anmäla mannen till polisen. Jag kände mig tvungen... Eller, nja inte igentligen, bara en ("rolig") grej jag gjorde. För att det inte ska bli totalspam så skriver jag att det inte är rätt åt henne, men hon får skylla sig själv. Hon har inte gjort nåt mot världen för att ni ska tycka att hon blivit slagen, men om man trycker upp mat i ansiktet på någon så får man ju känna på konsekvenser. Nej men oj, röd kind och pip i örat en hel natt! Hur dum låter man inte igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Pfff, Så du hade inte slagit till en person om den helt omotiverat tryckte upp mat i ansiktet på dig? Bullshiz. Omotiverat? Läs artikeln en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hur stolt kommer man vara om man bara står kvar å säger förlåt efter, då? Lite stolthet måste man väll ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hur stolt kommer man vara om man bara står kvar å säger förlåt efter, då? Lite stolthet måste man väll ha Stolthet är viktigt. Att vara manlig och inte kunna ruckas på, det är minsann äkta stolthet. För att inte tala om alla medaljer man till följd av denna manlighet kan tjäna i ärofyllda krig - de skänker stolthet om något. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Men ärligt talat. "Mannen" kan väl anmäla henne för misshandel? Han kanske kände sig hotad när hon stod där med kebaben och tryckte upp (honom ) den i ansiktet på honom. Då slår man väl till av en ren reflex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hur stolt kommer man vara om man bara står kvar å säger förlåt efter, då? Lite stolthet måste man väll ha Jay! Ännu ett ord som utsätts för grov våldtäkt på GTAsajten... Om man har lite stolthet i kroppen så slår man inte en kvinna. @Corleone Jay! Du jämför tappra soldaters honorabla självuppoffrande med kvinnomisshandel. TACK, nu kommer jag VERKLIGEN rösta vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Jay! Ännu ett ord som utsätts för grov våldtäkt på GTAsajten... Om man har lite stolthet i kroppen så slår man inte en kvinna. @Corleone Jay! Du jämför tappra soldaters honorabla självuppoffrande med kvinnomisshandel. TACK, nu kommer jag VERKLIGEN rösta vänster! Jag ser då tamejfan inte mord som en bragd. Gör du? Krig - våld orsakad av inskränkta män. Kvinnomisshandel - våld orsakad av inskränkta män. Vad har de som utför dessa våldshandlingar att känna stolt- eller manlighet (att det begreppet ens tillåts existera mer än i biologiböcker!) över ? Vad gäller kvinnovåldet är vi ense, tycks det. Men jag uppfattar, som sagt, inte krig som någonting ärofyllt, vilket du verkar göra. Redigerad 21 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jay! Ännu ett ord som utsätts för grov våldtäkt på GTAsajten... Om man har lite stolthet i kroppen så slår man inte en kvinna. @Corleone Jay! Du jämför tappra soldaters honorabla självuppoffrande med kvinnomisshandel. TACK, nu kommer jag VERKLIGEN rösta vänster! Misshandel? Haha, jojo. Röd på kinden! Antagligen var det bara en örfil. Har man lite stolthet i koppen tar man inte emot en jävla kebebtalrik upptryck i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag ser då tamejfan inte mord som en bragd. Gör du? Krig - våld orsakad av inskränkta män. Kvinnomisshandel - våld orsakad av inskränkta män. Vad har de som utför dessa våldshandlingar att känna stolt- eller manlighet (att det begreppet ens tillåts existera mer än i biologiböcker!) över ? Vad gäller kvinnovåldet är vi ense, tycks det. Men jag uppfattar, som sagt, inte krig som någonting ärofyllt, vilket du verkar göra. Att delta i en offensiv mot ett oskyldigt land är mord. Att försvara sitt land däremot är hedervärt. Offensiv krigsföring= hat Defensiv krigsföring= kärlek Man försvarar sitt land för att man älskar sina medmänniskor så mycket att man är villig att offra sitt liv för dom. DET är manligt, och DET ska man vara stolt över. Anser du att Sovietunionen borde ha slängt in handduken så fort tyskarna kom? Anser du att polackerna skulle ha låtit sig assimileras och bli del av det tredje riket? Motståndet kostade många människoliv, men det var det värt anser vartenda polack idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 BREAKIN NEWS! BB Jessica stjäl en moped... OCH KROCKAR MED DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,860709,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nu kan ingen säga emot!: RÄTT ÅT HENNE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 BREAKIN NEWS! BB Jessica stjäl en moped... OCH KROCKAR MED DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,860709,00.html Amen vafan! Vilken idiot hon är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 "Är huvudet dumt, får kroppen lida", brukar man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 En skam för Kalmar Hennes föräldrar är med i Jehovas Vittnen här i Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 En skam för Kalmar Hennes föräldrar är med i Jehovas Vittnen här i Kalmar. Bara ett bevis på hur kalmariter beter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Bara ett bevis på hur kalmariter beter sig Ölänningar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 You've GOT to be kiddin' me... Dom borde fan knarktesta henne, för två fjanterier på en vecka... det går bara inte om man e nykter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Två fulla personer som kör utan hjälm och kraschar med en stulen moppe, och polisen skickar inte ens en patrull.. Redigerad 22 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Två fulla personer som kör utan hjälm och kraschar med en stulen moppe, och polisen skickar inte ens en patrull.. Hon är "känd" nu, då kan man göra vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Hur fan kan ni tycka att detta är kul/rätt åt dom? Robin har ju ont i tummen nu! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts