Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag tror Kebab blir mer förbannad Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Så du skulle inte bli förbannad om jag kastar en kebab på dig? Kanske, men inte skulle jag slå dig iaf. Ligger inte i mitt intresse, jag är en fin dam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Kanske, men inte skulle jag slå dig iaf. Ligger inte i mitt intresse, jag är en fin dam Alla är ju olika iaf.. Jag menar, tänk om snubben stått o typ fixat till sig i en timma Så får han en kebab i nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Alla är ju olika iaf.. Jag menar, tänk om snubben stått o typ fixat till sig i en timma Så får han en kebab i nyllet Haha! Skulle ju bara vart ännu roligare isf, om han var pryd! Påminner lite om en gång på fyllan, när jag smulade jordnötsringar i en killes hår (han var skitpryd när de gällde håret), inte lite sur han blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hur hade det varit om det var en manlig deltagare ur BB som blev slagen och ville polisanmäla då? Då hade folk skrivit: 'Hahaha! Tål han inte en liten smäll' 'Vilken mes' Men i vilket fall, kastar du en kebab eller valfri maträtt i ansiktet på någon får du väl inse att du får något tillbaka. Går det inte att polisanmäla någon för 'farlig hantering av mat', 'avsiktlig nerkladdning' eller vad som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag tror Kebab blir mer förbannad ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Hur hade det varit om det var en manlig deltagare ur BB som blev slagen och ville polisanmäla då? Då hade folk skrivit: 'Hahaha! Tål han inte en liten smäll' 'Vilken mes' Men i vilket fall, kastar du en kebab eller valfri maträtt i ansiktet på någon får du väl inse att du får något tillbaka. Går det inte att polisanmäla någon för 'farlig hantering av mat', 'avsiktlig nerkladdning' eller vad som helst? Förnedring, kränkning. Redigerad 19 juli, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Förnedring, kräkning. Kräkning ? ;O .....Förlåt var tvungen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kräkning ? ;O .....Förlåt var tvungen ^^ ;O fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Så du skulle inte bli förbannad om jag kastar en kebab på dig? Tror att vem som helst skulle bli det. Jag skulle dock inte SLÅ henne. Kanske köra en "Swirley" på henne (alltså att stoppa ner hennes nylle i en toastol o spola). Eller i alla fall kasta min polska "Rödbetssoppa med Vodka" på henne. Redigerad 19 juli, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag skulle ta kebabben som jag fått i facet och stoppat det mellan brösten på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag skulle ta kebabben som jag fått i facet och stoppat det mellan brösten på henne. De hade JAG gjort me den läsk/öl/saft/vatten hon antagligen köpt till kebaben:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 De hade JAG gjort me den läsk/öl/saft/vatten hon antagligen köpt till kebaben:P I'd use my hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Egentligen onödigt att slå till men vafan hade ni gjort om någon hade tryckt upp en kebab i nyllet på dig? Hade ni sagt: Tack för kebaben! Den var jättegod kan jag få en till? Man blir ju för fan chockad och ens första reaktion då kan man inte stå för. Hon attackerade ju honom och då får man väl för fan tåla att man får en smäll? Hade det varit en kille som blevet slagen så hade han antagligen slått tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Det behövdes ju inte direkt vridas till mer i den skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Dock verkar det inte som att slaget var allför hårt, röd kind och pip i örat en natt. Själv hade man ont i käken så de knappt gick å tugga i tre veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Dock verkar det inte som att slaget var allför hårt, röd kind och pip i örat en natt. Själv hade man ont i käken så de knappt gick å tugga i tre veckor Jag beklagar. Skönt att Jessica fick en dänga dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag beklagar. Skönt att Jessica fick en dänga dock. Tack! Det som inte dödar en härdar en. Jävla skönt faktiskt, hon fick vad hon förtjänade! Vad fan hade hon förvätat sig efter att tryckt upp en kebab är trynet på en annan? "Ursäkta att jag var ivägen", varav hon svarar: "Ja, det hoppas jag" men näsan i vädret, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Que? Vad för dårar är det här på sajten? Mula nån med kebab är knappast lika grovt som ett slag i ansiktet. Jag förstår INTE varför ni tycker det är "Rätt åt henne", och att "Det är bara Paris Hilton kvar nu". Ni gapskriker över att hon lever på sitt utseende, och sen lovordar ni rättigheten att leva på ingenting! Pfff, Så du hade inte slagit till en person om den helt omotiverat tryckte upp mat i ansiktet på dig? Bullshiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Pfff, Så du hade inte slagit till en person om den helt omotiverat tryckte upp mat i ansiktet på dig? Bullshiz. Du skulle nog flyga in i personen som någon jävla Bullet men fyfan att få Kebab i ansiktet skulle jag få kebab i facet skulle jag stå och duscha i flera timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts