Jump to content

BB-Jessica slagen HAHA

JMC
 Share

Recommended Posts

BB-Jessica vill polisanmäla en kille för att hon blev slagen i ansiktet. Men va gjorde inte hon innan da. Hade hon tryckt in en kebab i trynet på mig skulle jag fan slå tillbaka såklart. Ren reflex. Vem bryr sig om hon är det motsatta könet.

Polisanmäl du honom, så betalar jag hans advokat.

Fan killen måste må riktigt bra nu :lol:

Jävla B-kändis är va hon e.

Länk: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,857973,00.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Que?

Vad för dårar är det här på sajten? Mula nån med kebab är knappast lika grovt som ett slag i ansiktet. Jag förstår INTE varför ni tycker det är "Rätt åt henne", och att "Det är bara Paris Hilton kvar nu". Ni gapskriker över att hon lever på sitt utseende, och sen lovordar ni rättigheten att leva på ingenting!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Que?

Vad för dårar är det här på sajten? Mula nån med kebab är knappast lika grovt som ett slag i ansiktet. Jag förstår INTE varför ni tycker det är "Rätt åt henne", och att "Det är bara Paris Hilton kvar nu". Ni gapskriker över att hon lever på sitt utseende, och sen lovordar ni rättigheten att leva på ingenting!

Finns bara dårar på denna site vill jag lova. Tycker att det är sjukt att slå till henne för en kebab, jag skulle varit tacksam om jag fick gratis kebab. Det är skitgott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kladdade hon ner honom med kebab? :lol:

Gör man av ren orsak får man ta konsekvenserna.

Och är det bara en vanlig olycka säger man genast förlåt.

Ovuxet att bete sig på det där viset.

Det kan man emellertid tycka. Men man har aldrig rätt att förolänpa eller slå till någon, vilket det framgår i artikeln att han gjorde.

Sedan kan man ju diskutera varför hon ej ser slagen ut i ansiktet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan man emellertid tycka. Men man har aldrig rätt att förolänpa eller slå till någon, vilket det framgår i artikeln att han gjorde.

Ok, så man har lika mycket rätt att kasta en köttfärs limpa i huvet på kungen för att man

han säger något opassande?

Hon deltog i striden själv, så vad har hon att anmäla mannen för?

Hon kunde ju bara ha gått där i från och anmält honom för kränkning (vet inte vad det heter)

i stället.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor