JMC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 BB-Jessica vill polisanmäla en kille för att hon blev slagen i ansiktet. Men va gjorde inte hon innan da. Hade hon tryckt in en kebab i trynet på mig skulle jag fan slå tillbaka såklart. Ren reflex. Vem bryr sig om hon är det motsatta könet. Polisanmäl du honom, så betalar jag hans advokat. Fan killen måste må riktigt bra nu Jävla B-kändis är va hon e. Länk: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,857973,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Dagens lol ? haha, härlig nyhet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jao, hon vart röd på kinden också. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Okej men rätt åt henne nu e de bara paris hilton kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Bra att någon läxar upp henne.. Men tycker dock att det är oerhört onödigt att göra en tråd om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 nu e de bara paris hilton kvar Har inte hon fått tillräckligt med stryk? Hilton sex tape -- Ontopic: Hahahahahahahahahah...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 YaY! TjoOhOO! Cookies for everyone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Que? Vad för dårar är det här på sajten? Mula nån med kebab är knappast lika grovt som ett slag i ansiktet. Jag förstår INTE varför ni tycker det är "Rätt åt henne", och att "Det är bara Paris Hilton kvar nu". Ni gapskriker över att hon lever på sitt utseende, och sen lovordar ni rättigheten att leva på ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Que? Vad för dårar är det här på sajten? Mula nån med kebab är knappast lika grovt som ett slag i ansiktet. Jag förstår INTE varför ni tycker det är "Rätt åt henne", och att "Det är bara Paris Hilton kvar nu". Ni gapskriker över att hon lever på sitt utseende, och sen lovordar ni rättigheten att leva på ingenting! Finns bara dårar på denna site vill jag lova. Tycker att det är sjukt att slå till henne för en kebab, jag skulle varit tacksam om jag fick gratis kebab. Det är skitgott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Varför kladdade hon ner honom med kebab? Gör man av ren orsak får man ta konsekvenserna. Och är det bara en vanlig olycka säger man genast förlåt. Ovuxet att bete sig på det där viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Varför kladdade hon ner honom med kebab? Gör man av ren orsak får man ta konsekvenserna. Och är det bara en vanlig olycka säger man genast förlåt. Ovuxet att bete sig på det där viset. Det kan man emellertid tycka. Men man har aldrig rätt att förolänpa eller slå till någon, vilket det framgår i artikeln att han gjorde. Sedan kan man ju diskutera varför hon ej ser slagen ut i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Det kan man emellertid tycka. Men man har aldrig rätt att förolänpa eller slå till någon, vilket det framgår i artikeln att han gjorde. Ok, så man har lika mycket rätt att kasta en köttfärs limpa i huvet på kungen för att man han säger något opassande? Hon deltog i striden själv, så vad har hon att anmäla mannen för? Hon kunde ju bara ha gått där i från och anmält honom för kränkning (vet inte vad det heter) i stället. Redigerad 18 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Säger bara en sak: "Har man gett sig in i leken får man leken tåla" Thats it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 AhahhahAHHa asså han bah slog henneh!!1! Förstår inte riktigt det roliga med det här. Ja, hon är inte den smartaste av människor, men ska man skratta åt att någon slår henne? Oj vad kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Bilden är från ett tidigare tillfälle eftersom den har figurerat i tidningen förut. Efterbliven topic, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Löjlig kille, han kan inte tåla mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Enda lustiga jag kan finna i det här var att dom kallade det misshandel i tidningen. Min kompis slog sin bror i nyllet idag, bör man åtala henne för misshandel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Min kompis slog sin bror i nyllet idag, bör man åtala henne för misshandel då? Nej, grov misshandel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Löjlig kille, han kan inte tåla mycket... Så du skulle inte bli förbannad om jag kastar en kebab på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Så du skulle inte bli förbannad om jag kastar en kebab på dig? Jag tror Kebab blir mer förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts