chiligr Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag vet att ajg är sent ute men så blir det när amn är på semester! Nån mer än jag (och skribb(?)) som var där? Det var en grym festival tycker jag! Träffade Melker becker och Mattias Lindeblad från Rundgång! Såg världens bästa band, behöver inte säga vilka, och fotade gud. På scen, i världens bästa band! Vilka var där och vad tyckte ni om festivalen? En mer givande recencion kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Känner 2 som var där, var inte där själv dock. Var några band jag ville se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Känner 2 som var där, var inte där själv dock. Var några band jag ville se. du ville nog se entombed och opeth, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 du ville nog se entombed och opeth, right? Ett rätt av 2 möjliga. Entombed, The Haunted, Satyricon och Engel hade inte varit helt fel. Dock så är jag tveksam till Engel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts