Jazz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Goddag. Har ett smärre problem med en jobbigt V 2.0 som jag behöver vända. Finns det något program/patch som gör att man kan flytta ner 2.0 till 1.0? Att all? Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Goddag. Har ett smärre problem med en jobbigt V 2.0 som jag behöver vända. Finns det något program/patch som gör att man kan flytta ner 2.0 till 1.0? Att all? Jazz Nope, och använd google nästa gång. men pröva att tanka en 1.0 .exe-fil Vet inte om det fungerar men det är iaf värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Goddag. Har ett smärre problem med en jobbigt V 2.0 som jag behöver vända. Finns det något program/patch som gör att man kan flytta ner 2.0 till 1.0? Att all? Jazz Jo, det vore nåt.. Den saken är efter längtad men det finns ingen tyvärr.. R* vill ju inte direct göra Hot Coffe modden tillgänglig igen... Som många säger "Jävla Hot Coffe Mod" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jo, det vore nåt.. Den saken är efter längtad men det finns ingen tyvärr.. R* vill ju inte direct göra Hot Coffe modden tillgänglig igen... Som många säger "Jävla Hot Coffe Mod" Den är rätt skön...om man har 1.0 (som jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Budskap från Kaboom: Länk Hur tillåtet det är vet jag inte, men.. Redigerad 18 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Verkade funka med en "olaglig" metod. Kan dock försäkra er om att skivan är köpt och det var till min kompis så vi kan lira sa-mp. Btw, fick också Kabooms msg, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Patchen verkar inte funka. När jag ska ange Gta Sa directory så står det gta_sa.exe: Unknown version, jag vet att jag har 1.01. Det står så när jag öppnar spelet, någon som kan hjälpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Patchen verkar inte funka. När jag ska ange Gta Sa directory så står det gta_sa.exe: Unknown version, jag vet att jag har 1.01. Det står så när jag öppnar spelet, någon som kan hjälpa ? Om du har 1.01 så behöver du ju inte hjälp? (den går att modda fullt ut!) Och välkommen,här drar vi inte upp gamla trådar,hade varit lättare att sökt,skapat en ny tråd bara.(efter en koll på dig så ser jag att du inte alls är ny.Du borde veta bättre) Redigerad 22 november, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Om du har 1.01 så behöver du ju inte hjälp? (den går att modda fullt ut!) Och välkommen,här drar vi inte upp gamla trådar,hade varit lättare att sökt,skapat en ny tråd bara.(efter en koll på dig så ser jag att du inte alls är ny.Du borde veta bättre) Ääh, den är ju bara ifrån juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Om du har 1.01 så behöver du ju inte hjälp? (den går att modda fullt ut!) Och välkommen,här drar vi inte upp gamla trådar,hade varit lättare att sökt,skapat en ny tråd bara.(efter en koll på dig så ser jag att du inte alls är ny.Du borde veta bättre) 1.01 går inte att modda fullt. SA-MP, hot coffee och sånt fungerar inte. Men annat går nog att modda. Men har man 1.01 så är det för att man har patchat det själv, och då måste man installera om spelet. Om du menar att du har 2.0 och det står unknown version så är det för att du har spelet crackat. Redigerad 22 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Det går. Click me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det går. Click me Budskap från Kaboom: Länk Hur tillåtet det är vet jag inte, men.. http://img183.imageshack.us/img183/3521/violent006md8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ok, jag har ju encrackad version 2.. vill ha 1:an... Men det verkr ju inte funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Chilli, ta bort det där direkt innan nån mod får se det, reglerna har skärpts mångdubbelt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts