Jump to content

Lunarstorm

BroDD
 Share

Vad tycker du om lunarstorm?  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sen tjänar lunarstorm inte bara pengar på lunarstorm-pro och reklam, alla undersökningar som fjortisar tycker det är kul och svara på samlar lunarstorm in resultaten och säljer till företag. Det sa en kille som kom till vår skola och prata om nätpedofil men han kom också in på de ämnet lite :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De e sådär, jag är medlem.

Det finns på tok för många klubbar på samma sida, vilket innebär att man skriver till en liten publik och att det sällan blir svar. Sen saknas det chat och hälften av alla funktioner är betaltjänster (vissa klubbar ställer ultimatumet: donerar du inte blir du kickad).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen tjänar lunarstorm inte bara pengar på lunarstorm-pro och reklam, alla undersökningar som fjortisar tycker det är kul och svara på samlar lunarstorm in resultaten och säljer till företag. Det sa en kille som kom till vår skola och prata om nätpedofil men han kom också in på de ämnet lite :lol:

Jepp, precis det jag menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Fjortis inte medlem.

Skulle aldrig få för mig att skriva något i en gästbok där alla andra kan se. Då duger msn för mig. Även om man kan skriva när folk inte är online där så väntar jag hellre till dessa kommer online på msn än skriver massa i en gästbok.

Fast det kanske har med att göra att jag inte har så där jättemånga vänner...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor