pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag har ingen aning. Bara gissade på vad han menade. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ok? Var du tvungen å svara där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Var du tvungen å svara där? Japp, själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Japp, själv? Håll käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vote: Det är bra, jag är medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Lunarstorms enda mål är att dra in pengar från dumma fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Sen tjänar lunarstorm inte bara pengar på lunarstorm-pro och reklam, alla undersökningar som fjortisar tycker det är kul och svara på samlar lunarstorm in resultaten och säljer till företag. Det sa en kille som kom till vår skola och prata om nätpedofil men han kom också in på de ämnet lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Lunarstorms enda mål är att dra in pengar från dumma fjortisar. mmh.. Håller fullständigt med. Sen får han väl 10 öre varje gång nån går in på sidan också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vote: Det är sådär, jag är medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Det är fjortigt/töntigt/liknande, Fast jag är medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 De e sådär, jag är medlem. Det finns på tok för många klubbar på samma sida, vilket innebär att man skriver till en liten publik och att det sällan blir svar. Sen saknas det chat och hälften av alla funktioner är betaltjänster (vissa klubbar ställer ultimatumet: donerar du inte blir du kickad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Sen tjänar lunarstorm inte bara pengar på lunarstorm-pro och reklam, alla undersökningar som fjortisar tycker det är kul och svara på samlar lunarstorm in resultaten och säljer till företag. Det sa en kille som kom till vår skola och prata om nätpedofil men han kom också in på de ämnet lite Jepp, precis det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Usch nej. Lunarstorm är ett stort no-no. Jag måste dock erkänna att jag besöker sidan ngn enstaka gång mha hackade accounts för att kolla vad gamla bekanta sitter och skriver. Muahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Aldrig i livet, Var där för några år sedan och lämnade direkt. Ni påminde mig om att sidan fanns nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Håll käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 U2 Kan du lägga ner med ditt spam? Det blir förfan bara mer och mer jobbigt... On Topic: Det är fjortis fast jag är medlem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kan du lägga ner med ditt spam? Det blir förfan bara mer och mer jobbigt... On Topic: Det är fjortis fast jag är medlem... Spam? Allright. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Katching. Lyssna på dina överhuvuden. Varning för ditt spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Fjortis, inte medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Vote: Fjortis inte medlem. Skulle aldrig få för mig att skriva något i en gästbok där alla andra kan se. Då duger msn för mig. Även om man kan skriva när folk inte är online där så väntar jag hellre till dessa kommer online på msn än skriver massa i en gästbok. Fast det kanske har med att göra att jag inte har så där jättemånga vänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts