Jump to content

Lunarstorm

BroDD
 Share

Vad tycker du om lunarstorm?  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad menar du? :lol:

Nej är inte medlem, har aldrig varit och kommer aldrig att bli.

Hade det här vart två månader sen hade han sagt att det är fjortissida och inte stavat så perfekt som han gör i pollen, han startar t.o.m. en diskussion. Inge klandringar på BroDD men det luktar förändring, tror jag fel?

För övrigt röstade jag på det sista alternativet.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla(nästan) på hemsidan är fjortisar,förfjortisar och annat skit. Har haft en sen jag var 12 och är inne ibland för att snacka med polare eller hålla på och störa folk.

Det är som att säga att alla på Fragbite är oskulder, bara för att endel inte haft sex.

Eller att säga att GTASajten är ett knarkforum, för att en del testat knark.

Dom som gör LunarStorm 'fjortigt' är ni som klagar, och sedan förstör genom att störa folk. Väx upp, du är fan inte ett dugg bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men 300000kr? :P:D

Servrar, trafik, allt som har med sidan att göra, personal plus att han/den/det antagligen försörjer sig på det. Dock är ju sidan bombad med reklam så ... nått sånt.

Det är sådär, jag är inte medlem = Det ligger antagligen en del arbete bakom projektet? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar alla fjortisarna och att man inte kan göra nått där utan att betala...

Lunarsorm är jag bara medlemmpå för att inte någon ska ta mitt namn...

tackar vet jag Beffo Community och Lunarstorm.co.uk...

Hur kan du vara medlem i Lunarstorm.co.uk ?

LunarStorm UK is currently only available to people living in the UK, and unfortunately not in your country. If you live in Sweden or Denmark, there are local versions of LunarStorm available.

LunarStorm Sweden:

http://www.lunarstorm.se

LunarStorm Denmark:

http://www.lunarstorm.dk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du vara medlem i Lunarstorm.co.uk ?

LunarStorm UK is currently only available to people living in the UK, and unfortunately not in your country. If you live in Sweden or Denmark, there are local versions of LunarStorm available.

LunarStorm Sweden:

http://www.lunarstorm.se

LunarStorm Denmark:

http://www.lunarstorm.dk

Proxy förmodligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade det här vart två månader sen hade han sagt att det är fjortissida och inte stavat så perfekt som han gör i pollen, han startar t.o.m. en diskussion. Inge klandringar på BroDD men det luktar förändring, tror jag fel?

Öhm nej det hade jag inte sagt... alltid tyckt att det är sådär, lite väll många fjortisar bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du har säkert rätt. Tycker oxå att BroDD har mognat till en del. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är förfjortisar?

Förfjortisar a.k.a Myrtisar.

Är en likadan folkgrupp som fjortisar fast dom personerna är yngre än 14 år.

Exempel

F12 står och pratar mobil använder "bah" "dah" "asså" i varje mening.

La edit: Fjortisen (homo sapien fjorticus).

Är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds, ibland även sybillagrillar, i stora gäng.

Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mest IQ-befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Byxor i barnstorlekar är ofta vanligt.

Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället kan utstöta sig höga parningsläten. Ofta i form av svordomar så som t.ex: Tönt. Hora osv. Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen.

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor