L_Voll Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Alla(nästan) på hemsidan är fjortisar,förfjortisar och annat skit. Har haft en sen jag var 12 och är inne ibland för att snacka med polare eller hålla på och störa folk. Vad är förfjortisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Vad menar du? Nej är inte medlem, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Hade det här vart två månader sen hade han sagt att det är fjortissida och inte stavat så perfekt som han gör i pollen, han startar t.o.m. en diskussion. Inge klandringar på BroDD men det luktar förändring, tror jag fel? För övrigt röstade jag på det sista alternativet. Redigerad 18 juli, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Alla(nästan) på hemsidan är fjortisar,förfjortisar och annat skit. Har haft en sen jag var 12 och är inne ibland för att snacka med polare eller hålla på och störa folk. Det är som att säga att alla på Fragbite är oskulder, bara för att endel inte haft sex. Eller att säga att GTASajten är ett knarkforum, för att en del testat knark. Dom som gör LunarStorm 'fjortigt' är ni som klagar, och sedan förstör genom att störa folk. Väx upp, du är fan inte ett dugg bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag hatar alla fjortisarna och att man inte kan göra nått där utan att betala... Lunarsorm är jag bara medlemmpå för att inte någon ska ta mitt namn... tackar vet jag Beffo Community och Lunarstorm.co.uk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ja men 300000kr? Servrar, trafik, allt som har med sidan att göra, personal plus att han/den/det antagligen försörjer sig på det. Dock är ju sidan bombad med reklam så ... nått sånt. Det är sådär, jag är inte medlem = Det ligger antagligen en del arbete bakom projektet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag hatar alla fjortisarna och att man inte kan göra nått där utan att betala... Lunarsorm är jag bara medlemmpå för att inte någon ska ta mitt namn... tackar vet jag Beffo Community och Lunarstorm.co.uk... Hur kan du vara medlem i Lunarstorm.co.uk ? LunarStorm UK is currently only available to people living in the UK, and unfortunately not in your country. If you live in Sweden or Denmark, there are local versions of LunarStorm available. LunarStorm Sweden: http://www.lunarstorm.se LunarStorm Denmark: http://www.lunarstorm.dk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hur kan du vara medlem i Lunarstorm.co.uk ? LunarStorm UK is currently only available to people living in the UK, and unfortunately not in your country. If you live in Sweden or Denmark, there are local versions of LunarStorm available. LunarStorm Sweden: http://www.lunarstorm.se LunarStorm Denmark: http://www.lunarstorm.dk Proxy förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hade det här vart två månader sen hade han sagt att det är fjortissida och inte stavat så perfekt som han gör i pollen, han startar t.o.m. en diskussion. Inge klandringar på BroDD men det luktar förändring, tror jag fel? För övrigt röstade jag på det sista alternativet. Öhm nej det hade jag inte sagt... alltid tyckt att det är sådär, lite väll många fjortisar bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hade det här vart två månader sen hade han sagt att det är fjortissida och inte stavat så perfekt som han gör i pollen, han startar t.o.m. en diskussion. Inge klandringar på BroDD men det luktar förändring, tror jag fel? För övrigt röstade jag på det sista alternativet. Nej du har säkert rätt. Tycker oxå att BroDD har mognat till en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Proxy förmodligen. Oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Dom har ju en jävla massa tävlingar och sådant. Antagligen det mycket av pengarna går till. Jag är medlem. Är väl mest inne för att kolla någon gång ibland. Inge hardcore-användare precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vad är förfjortisar? 7-åringar som sminkar sig och lyssnar på Boten Anna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Proxy förmodligen. Och sen har han en engelsk personnummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 7-åringar som sminkar sig och lyssnar på Boten Anna. Weeey, bra sagt ärrtvå Det är ju en hel dig fjortisar där, men jag är bara inne där någon gång ibland för att hålla kontakten med några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vote: Det är sådär, jag är Medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 7-åringar som sminkar sig och lyssnar på Boten Anna. Hur många sådana finns det på lunarstorm då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Vad är förfjortisar? Förfjortisar a.k.a Myrtisar. Är en likadan folkgrupp som fjortisar fast dom personerna är yngre än 14 år. Exempel F12 står och pratar mobil använder "bah" "dah" "asså" i varje mening. La edit: Fjortisen (homo sapien fjorticus). Är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds, ibland även sybillagrillar, i stora gäng. Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mest IQ-befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Byxor i barnstorlekar är ofta vanligt. Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället kan utstöta sig höga parningsläten. Ofta i form av svordomar så som t.ex: Tönt. Hora osv. Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen. Redigerad 18 juli, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hur många sådana finns det på lunarstorm då? Jag har ingen aning. Bara gissade på vad han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag är medlem där, ja. Har vart det i några år, men du för tiden är det mest för att hålla kontakt med kusiner som inte använder MSN eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Och sen har han ett engelskt personnummer? No such thing exists... Dom har som i usa "Social security number"(kan ej det brittiska ordet) inte nått man petar ut på nätet precis... Proxy FTW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts