Jump to content

Vilket är ditt bästa skönhetsknep?

The_go
 Share

Recommended Posts

Ja, hur går ni till väga för att hålla er vackra?

Jag gör mest uppenbara saker; rakar/trimmar mig lite här och var, använder krämer, plattång då håret ser ut som fan (har halvlockigt hår i normala fall), använder deodorant osv. Inget märkvärdigt, men saker som endel män inte "vågar" (eller orkar?) göra. Jag har faktiskt funderat på att skaffa vissa smink (låter fel, men nåja)-produkter, inget avancerat då, mest concealers och liknande (shader, definer).

Varför undrar du? Är inte du tjej, förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör mest uppenbara saker; rakar/trimmar mig lite här och var, använder krämer, plattång då håret ser ut som fan (har halvlockigt hår i normala fall), använder deodorant osv. Inget märkvärdigt, men saker som endel män inte "vågar" (eller orkar?) göra. Jag har faktiskt funderat på att skaffa vissa smink (låter fel, men nåja)-produkter, inget avancerat då, mest concealers och liknande (shader, definer).

Varför undrar du? Är inte du tjej, förresten?

Kan väl vara kul att veta vad man har för knep (då menat ngt speciellt) för att känna sig fin, eller känna sig i schysst form. Jag kanske ska göra om den första frågan... (:!!!:) Du radade upp en hel del, räckte med 1-3 saker lixom... >_<

Jag är tjej, vadårå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nä, jag bara undrar; tror du att du kan ta del av knep för män? Behöver ju knappast vara något speciellt, så att säga, men de knep som män har brukar oftast funka bäst för män (:!!!:)

På ett sätt. Då lär jag mig mer hur ni män(är väl kanske lite synd att säga..) men Grabbar fungerar <_<>_<

Edit: Finns ju trots allt fler tjejer än jag här inne oxå.

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Plattång då håret ser ut som fan (har halvlockigt hår i normala fall),

Same shit here.

Nu börjar mitt hår bli långt, och därmed enklare att styra.

Jag hatar lockar, afro och krull, stör mig jävligt på det.

Även om alla säger "ähuuuh det som är så himmllla gullligt med lockar!!11" "Dra at helevete, jag tycker det är fult, och jag vill ha rakt hår."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor