Jump to content

Mobilköp

Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Sony Ericsson K750i Pris: 2219 kr

Liten film för översikt

Öppna bara linsskyddet på din K750i så är du klar att fånga det unika ögonblicket. Mobiltelefonen K750i är en digitalkamera med fantastisk bildkvalitet. Och när du vill ha mer action kan du även spela in videoklipp. Knapparna på K750i ser ut och fungerar ungefär som på vanliga digitalkameror. K750i levereras med lättanvänd bildredigeringsprogramvara för datorn. Skapa flera fotoalbum, lägg till effekter, skicka e-post med imponerande bilder vart som helst i världen.

K750i har också en avancerad musikspelare – din musik i mobilen.

2 megapixlars kamera

Autofokus

Fotolampa

Videokamera

Musikspelare

176x220 pixel

Color LCD 262K

m.m

Eller

Sony Ericsson W810i Pris: 3046 kr 2995 kr på Webhallen

Liten film för översikt

W810i Walkman™ är en kraftfull musikspelare med allt du behöver för ett mobilt musikliv. En digital musikspelare, FM-radio, ett musikhanteringsprogram och tillbehör gör det till ett rent nöje att lyssna på musik.

Dessutom tar 2-megapixelkameran fantastiska bilder, och om du vill ha lite action har W810i en videofunktion också. När du vill koppla upp dig har W810i en webbläsare med alla funktioner och allt du behöver för att skicka bilder, filmer och ljud. Med EDGE får W810i den hastighet du behöver.

-----------------------------------------------------

Ja, jag var tvungen å göra en ny tråd eftersom att syrran ska beställa imorgon så jag beställer samtidigt.

Vilken tror/tycker du är bäst?

Råkar du kanske ha nån av dom?

Själv tycker jag att K750i'n är bra eftersom att den har linsskydd, som kan vara ganska användbart.

Men W810i är ju mer en musiktelefon, (båda har 2 megapixelkamera) som är viktigt enligt

mig mest för att jag lyssnar på musik väldigt ofta och tycker om att ta bilder.

W810i är dyrare, men är den värd det?

K750i är billigare, men är den också mycket sämre?

JAG KOMMER KÖPA TILL 1GB MINNESKORT TILL VILKEN DET ÄN BLIR, SÅ TÄNK INTE PÅ DET

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är själv på jakt efter en ny mobil, har fastnat för sony ericsson K800i, den har allt det där man ingentligen inte behöver men det som du vill ha på en mobil, en bättre kamera än dom flesta mobiler på marknaden, den ligger dock på runt 4000:- men man kan säkert pressa ner den till 3500:-, men enligt snubben som sålde moblien så kommer det ta ett par månader innan det kommer en mobil som kan mätta sig med K800i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är själv på jakt efter en ny mobil, har fastnat för sony ericsson K800i, den har allt det där man ingentligen inte behöver men det som du vill ha på en mobil, en bättre kamera än dom flesta mobiler på marknaden, den ligger dock på runt 4000:- men man kan säkert pressa ner den till 3500:-, men enligt snubben som sålde moblien så kommer det ta ett par månader innan det kommer en mobil som kan mätta sig med K800i.

Checkade, riktigt kameramobil det där (:!!!:) 3,2-megapixelkamera å xenonblixt.

Nån som har en w810i som kan bekräfta om det finns linsskydd till kameran på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W810 är som W800 fast fulare, dyrare och sämre specifikationer (standby-tid osv). Det enda som är bättre är att den inte har joystick.

Enligt flera av testarna så är det inte tillräckligt mycket nytt i W810i från föregångaren W800i för att den ska klassas som mer än en uppfräschning. Utseendet anses vara mer riktat mot en mognare publik med den svarta utformningen där mycket uppges ha lånats från K750i.

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min fråga är; ska du ha en leksak eller en telefon? :o jag menar om du ska ha något som du kan ringa o smsa med behöver du inte lägga ut mera än en 400-500kr o.O

Mobilerna i den prisklassen har bristande kvalitet. Detta gäller även märken som Sony Ericsson och Nokia.

Jag införskaffade mig en Nokia 6280 som jag hämtade på posten i fredags, jag kan säga att jag är mycket nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor