SlewME Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jaha, jag tänkte bara om han vill göra en community som blir en av de stora så ska han inte göra det jag skrev (eller alltså lyda mina råd ). För jag har gjort en som blev riktigt bra. Sedan att många endast satsar på funktioner är ofta en miss. Jag gjorde felet i början att bara blicka framåt utan någon som helst vetskap angående hemsidesäkerthet och funktionallitet. Min sida är nu både säker och stabil/snabb med optimerad kod. Drivs på mysql bakom brandväggar och uppdaterat operativ. Sidan har ett flertal funktioner, därbland festkoll, homorsektion m.m. Sidan är anpassad så att administratörer och moderatörer på sidan lätt ska kunna skicka iväg grisar som besöker sidan. För att underlätta finns även inbyggda antispamskydd och XSS-skydd. Säkerhetskod vid inloggningen för att stoppa spambottar och mycket mer. Alla användarlösenord är även hashade för att inte läcka ut. Det är saker som folk missar, och om dessa hål missbrukas av folk så lämnar de seriösa hemsidan. Där har du kortfattat angående beffo community som folk oftast inte ser i och med att säkerhetshål inte är direkt saker som majoriteten letar, men det finns folk som gillar att använda säkerhetshål. Utvecklar flertal funktioner efter vad folk vill ha och nästa funktion kommer att bli någon form av omröstning som folk kan använda på sin press, dvs. göra en egen omröstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Sedan att många endast satsar på funktioner är ofta en miss. Jag gjorde felet i början att bara blicka framåt utan någon som helst vetskap angående hemsidesäkerthet och funktionallitet. Min sida är nu både säker och stabil/snabb med optimerad kod. Drivs på mysql bakom brandväggar och uppdaterat operativ. Sidan har ett flertal funktioner, därbland festkoll, homorsektion m.m. Sidan är anpassad så att administratörer och moderatörer på sidan lätt ska kunna skicka iväg grisar som besöker sidan. För att underlätta finns även inbyggda antispamskydd och XSS-skydd. Säkerhetskod vid inloggningen för att stoppa spambottar och mycket mer. Alla användarlösenord är även hashade för att inte läcka ut. Det är saker som folk missar, och om dessa hål missbrukas av folk så lämnar de seriösa hemsidan. Där har du kortfattat angående beffo community som folk oftast inte ser i och med att säkerhetshål inte är direkt saker som majoriteten letar, men det finns folk som gillar att använda säkerhetshål. Utvecklar flertal funktioner efter vad folk vill ha och nästa funktion kommer att bli någon form av omröstning som folk kan använda på sin press, dvs. göra en egen omröstning. Okej, det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har glömt mitt lösenord och det går inte att skicka till e-posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Jag har glömt mitt lösenord och det går inte att skicka till e-posten. Nu kan du skicka ett nytt lösenord. Strulade lite med CDonts på den nya servern. Redigerad 15 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har kommit med en ny funktion. Ni kan läsa mer om den här: http://81.216.192.4/beffo/inne/index.asp?s=rekryt Vill ha lite hjälp. Just nu finns det ikoner i storlek *x12. Dvs. ikonen är lite olika på längden, max 70. Finns det folk som vill hjälpa till att göra lite ikoner? DESSA ska vara simpla men snygga. Ni kan se hur de ska se ut här: http://81.216.192.4/beffo/inne/index.asp?s=rekryt Vill ha lite olika, jag har nämligen idébrist och kom bara på 4st >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har kommit med en ny funktion. Ni kan läsa mer om den här: http://81.216.192.4/beffo/inne/index.asp?s=rekryt Vill ha lite hjälp. Just nu finns det ikoner i storlek *x12. Dvs. ikonen är lite olika på längden, max 70. Finns det folk som vill hjälpa till att göra lite ikoner? DESSA ska vara simpla men snygga. Ni kan se hur de ska se ut här: http://81.216.192.4/beffo/inne/index.asp?s=rekryt Vill ha lite olika, jag har nämligen idébrist och kom bara på 4st >.< Kan man byta ikon efter att man har valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Kan man byta ikon efter att man har valt? Japp... Det kommer flera ikoner att välja bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Borde få ha vilken bild man vill, Inte bara på sig själv... *mutter mutter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Borde få ha vilken bild man vill, Inte bara på sig själv... *mutter mutter* Nej, då blir allt så opersonligt. *slagborr slagborr* Redigerad 17 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts