SlewME Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jo då kanske det är bättre. Du, forumet är nere. Skuulle posta lite länkar. Nope. Modarkivet.se och beffo.se/forum är uppe. Inget fel med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nope. Modarkivet.se och beffo.se/forum är uppe. Inget fel med dem. Inte för mig i alla fall. Underligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Inte för mig i alla fall. Underligt! Konstigt. Det är folk inne på modarkivet.se samt på beffo.se/forum. Konstigt att dessa inte fungerar för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Kan nu gå ut offentligt med om att servern där Beffo Community ligger på har kraschat. Innehållet på hårddisken går inte att återfå och detta innebär att Beffo Community kommer att vara nere tills jag fått tag på nytt serverutrymme eller en ny hårddisk. Ha en bra dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Kan nu gå ut offentligt med om att servern där Beffo Community ligger på har kraschat. Innehållet på hårddisken går inte att återfå och detta innebär att Beffo Community kommer att vara nere tills jag fått tag på nytt serverutrymme eller en ny hårddisk. Ha en bra dag. hur fan gick det till? vad var det som gick fel? vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 hur fan gick det till? vad var det som gick fel? vet du det? Vid en service pack 1 installation. Har haft stora problem med den servern tidigare, som du kanske vet. Kanske var på tiden att disken kraschade. Får skaffa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vid en service pack 1 installation. Har haft stora problem med den servern tidigare, som du kanske vet. Kanske var på tiden att disken kraschade. Får skaffa en ny. hur gick det till ? flippa hårddisken ur och slutade fungera eller? du har väll backup hoppas jag *gör mig redo att slå till SlewME* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) hur gick det till ? flippa hårddisken ur och slutade fungera eller? du har väll backup hoppas jag *gör mig redo att slå till SlewME* Vet faktiskt inte. Men i samband med min SP1 installation och en sysinfokörning så dog allt. Backup fråbn precis innan kraschen finns! Redigerad 30 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vet faktiskt inte. Men i samband med min SP1 installation och en sysinfokörning så dog allt. Backup fråbn precis innan kraschen finns! gammal hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) gammal hårddisk? 4 år kanske. MaXtor. Redigerad 30 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Nu är det uppe på http://81.216.192.4/beffo/ http://community.beffo.se/ Redigerad 30 juli, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Tittade lite på reglerna och hakade upp mig på §1.9 Sprit och drog propaganda får ej spridas! Först och främst: särskrivning, tihi. Vad jag ville säga var att jag tycker det är odemokratiskt att man inte får diskutera om vad man vill, jag vet iofs inte hur regeln används men jag kan tänka mig att dina personliga åsikter om alkohol och droger inverkar ganska mycket. Men hade tex min cannabis-tråd här på GTAsajten varit förbjuden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Tittade lite på reglerna och hakade upp mig på §1.9 Sprit och drog propaganda får ej spridas! Först och främst: särskrivning, tihi. Vad jag ville säga var att jag tycker det är odemokratiskt att man inte får diskutera om vad man vill, jag vet iofs inte hur regeln används men jag kan tänka mig att dina personliga åsikter om alkohol och droger inverkar ganska mycket. Men hade tex min cannabis-tråd här på GTAsajten varit förbjuden? Där du uppmanar folk som att prova förbjuda droger - vilket du faktiskt gjorde - så skulle det inte vara tillåtet. Att däremot skriva "Ey, bror, jag ska fett med supa ikväll, fyfan vad full!!" skulle jag tillåta. Ett inlägg utav karaktär: "Du är 14, ey, testa vodka vafan!" Skulle INTE tillåtas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Även om jag propagerade för legalisering osv tror jag aldrig att jag direkt uppmanade någon att prova, faktiskt. --- Btw: Jag kan inte registrera. Det står att användarnamnet eller lösenordet är upptaget. Provade sen något som definitivt inte var upptaget så det är inte det som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Även om jag propagerade för legalisering osv tror jag aldrig att jag direkt uppmanade någon att prova, faktiskt. --- Btw: Jag kan inte registrera. Det står att användarnamnet eller lösenordet är upptaget. Provade sen något som definitivt inte var upptaget så det är inte det som är felet. Fixat, jag hade missat en grej vid en säkerhetsåtgärd. Nu kan du regga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Nu finns det nån kul "FestKoll" på communityn också. Bara klicka in på den rosa knappen i hörnar och söka! Eller kanske lägga till din fest? Finns inte så många fester inregistrerade än, så kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nu finns det nån kul "FestKoll" på communityn också. Bara klicka in på den rosa knappen i hörnar och söka! Eller kanske lägga till din fest? Finns inte så många fester inregistrerade än, så kör hårt! Japp, det är en enligt mig kul funktion som är UNIK! Det finns just nu två st partyn/fester. Siana kom även med förslag på. Kommer att bygga lite som har med musik att göra. Mer info kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Försök bara att göra en community som helst har några fler funktioner som utmärker sig extra för just DIN community. En snygg och stilren design och inget 'Snuttis-skit'. En community som riktar sig till en speciell målgrupp och inte en ny fjortiscommunity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Försök bara att göra en community som helst har några fler funktioner som utmärker sig extra för just DIN community. En snygg och stilren design och inget 'Snuttis-skit'. En community som riktar sig till en speciell målgrupp och inte en ny fjortiscommunity. Hallå? Om du inte märkt det så är det precis Beffo du beskriver nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jaha, jag tänkte bara om han vill göra en community som blir en av de stora så ska han inte göra det jag skrev (eller alltså lyda mina råd ). För jag har gjort en som blev riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts