GiZmo Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) *inget* Redigerad 23 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 *inget* Vet vad du skrev innan, det är fixat nu. Det går alltså att skicka ett nytt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) När jag la till mig själv som vän 4 ggr försvann 1 av mig själv och ersattes med nicket: SlewME Sen försvann allt äudit nu kom de fram igen Redigerad 24 juli, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 När jag la till mig själv som vän 4 ggr försvann 1 av mig själv och ersattes med nicket: SlewME Sen försvann allt äudit nu kom de fram igen Skumt, den funktionen är inte riktigt som den ska . Måste fixa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Skumt, den funktionen är inte riktigt som den ska . Måste fixa den. Sen undrar jag varför det finns 4 eller 5 SlewME i listan? Även problem med att posta i humor... Redigerad 24 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ett till säkerhetshål är i Bra & Dåligt, om man har lite fritid kan man gissa sig till inputnamnen: <form action="bra.asp?do=change&id=[id]" method="post"> Du behöver VIP för att få tillgång till denna tjänst</form> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Ett till säkerhetshål är i Bra & Dåligt, om man har lite fritid kan man gissa sig till inputnamnen: <form action="bra.asp?do=change&id=[id]" method="post"> Du behöver VIP för att få tillgång till denna tjänst</form> Faktum är att det är spärrat på fler ställen, då du får bara "Bleh" om du skulle gissa rätt Dessutom så ser man inte bra och dåligt-listan på personers press som inte är VIPs. Oavsett om du gissar rätt. Din bild är accepterad btw. @Vice, Nej, inga problem? Du har ju postat boten anna på holländska. Redigerad 24 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Faktum är att det är spärrat på fler ställen, då du får bara "Bleh" om du skulle gissa rätt Dessutom så ser man inte bra och dåligt-listan på personers press som inte är VIPs. Oavsett om du gissar rätt. Din bild är accepterad btw. @Vice, Nej, inga problem? Du har ju postat boten anna på holländska. Såpass edit: en "Kom ihåg mig"-funktion skulle väll inte sitta fel=) Redigerad 24 juli, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Såpass edit: en "Kom ihåg mig"-funktion skulle väll inte sitta fel=) Har ju en säkerhetskod som skulle stoppa den funktionen. Funderar ev. på att flytta säkerhetsfunktionen till registeringsformuläret istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Har ju en säkerhetskod som skulle stoppa den funktionen. Funderar ev. på att flytta säkerhetsfunktionen till registeringsformuläret istället. låter som en bra idé SlewME... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 @Vice, Nej, inga problem? Du har ju postat boten anna på holländska. Sorry för att det blev dubbet där. Men det funkar inte ju? Visserligen kanske inte ditt forum som det är fel på men videon dyker inte upp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Sorry för att det blev dubbet där. Men det funkar inte ju? Visserligen kanske inte ditt forum som det är fel på men videon dyker inte upp?! Vice min vän. Det är inget forum, det är ett community. Den ploppade upp? Den ligger ju där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vice min vän. 1) Det är inget forum, det är ett community. 2) Den ploppade upp? Den ligger ju där? 1) SlewME din spjuver, Potatis pottatis... 2)Skumt, kanske min dator som spökar...?! Jag bara kom till en tom vit ruta. Nåja då funakr det och det e toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Alla vänner är raderade pga. buggar i vännerscript som jag åtgärdat och som folk utnyttjat. Nu kan man bara vara vän med samma person EN gång samt INTE med sig själv . Sad but true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag kom på en idé. Vet inte om den är bra men det är nog till intresse för många. Att man gör en del där folk själv kan skriva upp olika fester i sin kommun, så att andra i samma kommun sedan kan kolla om det finns något i sin kommun. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jo, det vore nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag kom på en idé. Vet inte om den är bra men det är nog till intresse för många. Att man gör en del där folk själv kan skriva upp olika fester i sin kommun, så att andra i samma kommun sedan kan kolla om det finns något i sin kommun. Vad tror ni? Nej dålig ide. Tänk om du skulle ha fest och de lägger ut det på internet. Sedan kommer det 15 objudna snubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nej dålig ide. Tänk om du skulle ha fest och de lägger ut det på internet. Sedan kommer det 15 objudna snubbar... Pratar inte om hemmafester. Syftar på arrangerade fester för allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nej dålig ide. Tänk om du skulle ha fest och de lägger ut det på internet. Sedan kommer det 15 objudna snubbar... Får man ju vara beredd på om man lägger ut den på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jo då kanske det är bättre. Du, forumet är nere. Skuulle posta lite länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts