eXotic Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Två frågor, är det samma community som alltid ? Om det är det, finns de gamla användarna kvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Det är snyggt. BTW vet nån en sida där man kan ladda upp låtar så jag kan ha en som bakgrundsmusik?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Två frågor, är det samma community som alltid ? Om det är det, finns de gamla användarna kvar ? Japp, samma sida som alltid. Eller i alla fall samma databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Japp, samma sida som alltid. Eller i alla fall samma databas. BRa, ehm, och det betyder även att användarna är kvar också ? Redigerad 19 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) BRa, ehm, och det betyder även att användarna är kvar också ? Jupps . Bara strukturen och designen som är omgjord, samt vissa andra nödvändiga förbättrningar. @Vice, Jag har fixat till humorarkivet lite! Redigerad 19 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Jupps . Bara strukturen och designen som är omgjord, samt vissa andra nödvändiga förbättrningar. @Vice, Jag har fixat till humorarkivet lite! Då måste man ju kolla in det. One sec my man... Snyygt. Roligt att kunna kommentera länkarna. Nu skall det tipsas... Redigerad 19 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Då måste man ju kolla in det. One sec my man... Snyygt. Roligt att kunna kommentera länkarna. Nu skall det tipsas... Hehe, allt för dig älskling Kom gärna med fler idéer. Är ute och letar efter sammarbete med andra sidor, så communityt kommer igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kan du inte fixa so att man ser vilka som er Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kan du inte fixa so att man ser vilka som er Online? Det kan man redan göra? Klicka på "Sök" därefter klickar du på "Se alla registrerade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Det kan man redan göra? Klicka på "Sök" därefter klickar du på "Se alla registrerade" Nice!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Någonting som du borde åtgärda omgående är din varning för capslock. Den har fel! Då jag skriver mina versaler kommer det upp en alert-ruta som varnar att jag har caps-lock, även fast jag inte har det. Redigerad 20 juli, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Du borde fixa "Jag har glömt bort mitt lösenord" klicke-ruta hjälp grejz0rz eftersom jag har glömt bort mitt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Någonting som du borde åtgärda omgående är din varning för capslock. Den har fel! Då jag skriver mina versaler kommer det upp en alert-ruta som varnar att jag har caps-lock, även fast jag inte har det. Tjena. Det har jag åtgärdat. Tog bort hela funktionen då den faktiskt egentligen inte fyller någon funktion. Kan även informera alla om att forumet har öppnat. @Sikorka, Bygger en sådan funktion just nu. Redigerad 20 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Verkar inte fungera å bli vän med folk. Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.22-community-nt]You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 /beffo2/inne/vanner/van.asp, line 42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Verkar inte fungera å bli vän med folk. Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.22-community-nt]You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 /beffo2/inne/vanner/van.asp, line 42 Hm, konstigt, ska kika på det. @Sikorka, Det går att återfå sitt lösenord nu! http://www.beffo.se:91/beffo2/inne/index.asp?s=nyttpass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 "Page cannot be found" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 "Page cannot be found" Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 STOR http://www.beffo.se:91/beffo2/inne/tappatpass.asp?s=sendpass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) STOR http://www.beffo.se:91/beffo2/inne/tappatpass.asp?s=sendpass Ah, inget. Kom på, ska se. Edit; Fixat det med. Fungerade för mig konstigt nog, nåväl, hittade felet. Redigerad 20 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nya pussfunktionen är super! Någon som vet en sida att ladda upp låtar till bakgrundsmusiken på? Har googlat men inte hittat nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts