SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Tjena. Nu så är jag förmodligen klar med den slutgiltiga versionen utav Beffo Community. Det jag vill att du ska göra nu för att utvecklingen inte ska stå still är att komma med förslag om vad som ev. kan förbättras eller vad som är dåligt. Det jag arbetar på just nu är följande; Novell, inständare samt dikt-arkiv. Det som finns är; Gästbok. Mail. Klotter. Kompisar. Fotoarkiv. Hjälpsektion. Bra och dåligt-lista. Notis. Info om dig själv. Press. Byta namn. Byta pass. Rapportera. Live. Sök medlemmar. Forum. Medlemslista. Chatt. Omröstning. Nyheter. Kommertera nyheter. Humorarkiv. Masstabort mail. Spamkontroller. Blockfunktion för admin. Färgtema(ej klart i nya versionen) Bra presseditor Bakgrundsmusik Bilduppladdning Länkar-kommentar Nyheter Kommentera-nyheter Jag vill ha eran hjälp, utöver dessa funktioner, vilka funktioner skulle du vilja ha? Tacksam för hjälp (:!!! Redigerad 19 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vet inte riktigt om du redan har detta men. Ett video arkiv skulle varit kul med Reklam och Skojj videos... kanske hemmagjorda ockso. Kanske ett spel... typ ett Online spel der alla som er medlemmar hos Beffo kan motas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vet inte riktigt om du redan har detta men. Ett video arkiv skulle varit kul med Reklam och Skojj videos... kanske hemmagjorda ockso. Kanske ett spel... typ ett Online spel der alla som er medlemmar hos Beffo kan motas... Det förstnämda finns redan, humorarkivet. Annars bra idé. Hm, njae, ett spel är jag inte så sugen på att bygga atm (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Det förstnämda finns redan, humorarkivet. Annars bra idé. Hm, njae, ett spel är jag inte så sugen på att bygga atm Oki doki. En Radio kanske?... med legendariska artister... . Eller ett arkiv med de senaste film trailers. Eller kanske Tutorials till olika program... EDIT: Ja kom po det Ultimata saken nu!. Ett BILD Live. Det er som Live fast en bild. Personen ritar not po kanske 100x100 bild och legger upp den po Beffo... so att andra kan se den. BIlden syns kanske i nogra minuter och sen byts den till nogon annans bild. EDIT2: Kom po precis att folk kanske ritar Penisar och annat idiotiskt. Men du kanske kan fixa non Sekerhets kontroll... (:!!! Redigerad 17 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Oki doki. En Radio kanske?... med legendariska artister... (:!!! . Eller ett arkiv med de senaste film trailers. Eller kanske Tutorials till olika program... Ett "filmtrailer"-arkiv var en riktigt bar idé. Lägga ut bioaktuella filmer osv. Det skulle nog uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ett "filmtrailer"-arkiv var en riktigt bar idé. Lägga ut bioaktuella filmer osv. Det skulle nog uppskattas. mm... men det ska inte vara jobbigt att fo fram Trailern. Hos vissa sidor er det so att man moste go runt och trycka po massa skit innan man ens kommer till trailern. Det recker att man trycker po Film namnet so kan det komma upp 2 alternativ der man valjer Quicktime eller WMP. Les min EDIT ockso... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Aww, det finns ingen "Aww, jag har glömt lösenordet"-knapp. Skulle jag behöva iafl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) mm... men det ska inte vara jobbigt att fo fram Trailern. Hos vissa sidor er det so att man moste go runt och trycka po massa skit innan man ens kommer till trailern. Det recker att man trycker po Film namnet so kan det komma upp 2 alternativ der man valjer Quicktime eller WMP. Les min EDIT ockso... (:!!! Hej, Har läst dina edits. Vad är egentligen meningen med att rita bilder och visa live? Givetvis ska det vara enkelt att komma till trailern, en liten kort beskrivning om filmen, en knapp och sedan visas trailern. Hm, den enda nackdelen är att det blir en jävla massa jobb för mig att lägga upp trailer helatiden. L_Voll, Nej tyvärr har jag ej det, får kanske se över en sån funktion. Redigerad 17 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Hej, Vad är egentligen meningen med att rita bilder och visa live? Venne... ja kom bara po not (:!!! . Kanske BMP to JPG Konverter. Eller so kan du ha ett sokmotor der man kan skriva in en mening i en lot och so kommer texten upp till loten. Eller ett tutorial som hjelper en att gora Internet sekrare. Eller so kan du linka till olika artisters hemsidor der man kan ladda ner lotar gratis. Redigerad 17 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 SlewME, NICE! SJUKT mycket finare än innan. Nu är det en helsida istället för den där lilla fula. GRYMT imponerad! Mycket mycket fint såhär första intrycket. Skall surfa runt lite och titta för att kunna lämmna lite bättre omdömme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Venne... ja kom bara po not (:!!! . Kanske BMP to JPG Konverter. Eller so kan du ha ett sokmotor der man kan skriva in en mening i en lot och so kommer texten upp till loten. Eller ett tutorial som hjelper en att gora Internet sekrare. Eller so kan du linka till olika artisters hemsidor der man kan ladda ner lotar gratis. Kul att du kommer med idér, ska se över alla . Lovar. @Vice, Tackar för det. Har gjort vad jag kunde för att få sidan proffsig, har bara fått god kritik hittills. Har även byggt om hela sidan i Includes istället för frames och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Humor sidan är lite tråkig. Och man ser inte vart man skall klicka direkt. + att ett kommentar system hade varit RIKTIGT bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Gor inte att regga sig :'( ... Page cannot be found kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Humor sidan är lite tråkig. Och man ser inte vart man skall klicka direkt. + att ett kommentar system hade varit RIKTIGT bra! Tjena. Ett kommentarsystem till humorarkivet är påtänkt och påväg, men jag har ej börjat koda det än. Antagligen så snor jag mitt kommentarsystem som jag har till nyheterna (:!!!. Sedan kan jag hålla med om att humorsidan är lite tråkig, förslag på hur jag kan förbättra den? Kanske göra så att folk kan rösta på vardera länk som folk lägger upp? "Bra eller dålig" @Tux, Fixat. Nu kan man regga sig. Redigerad 17 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) @Tux, Fixat. Nu kan man regga sig. Yeah. Nu gick det (:!!! Kan du gora mig till VIP?... VIll gerna kunna skriva i Live. Redigerad 17 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Ang. humor sidan, först och främst, lägg upp den i menyn. Passar bättre där så att alla kan hitta den. Nu har man menyer på två ställen. Ingen röstning. Kul i början bara sen kommer folk inte att palla rösta på alla länkar. Men ett kommentar system hade suttit bra. (kanske även "klick mätare") Det är kul att diskutera länkar. Hur det skulle se ut... Tja nu är jag inte så bra på att disigna men kolla lite på www.trist.nu www.buzz.bazooka.se och www.bestofblocket.se och gör nått mellanting. Men jag tror nästan att det det hade räckt med att färglägga länkarna i tex. rött. Så att det skiljer sig lite från beskrivningen av filmen/bilden. Men ta bort alla www. adresser (fanns väl bara en) och ha stor bokstav i början på länkarna... Tex: frodo blir fett lurad haha Säger inte åt dig vad du skall göra bra tips, på hur jag tycker du bör göra för att på det att ser snyggare ut. Så att du inte tar illa upp. (:!!! Edit: Man bör kunna söka utan att fylla i Man eller kvinna. Det kan försvåra som i tex mitt fall. Redigerad 17 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Ang. humor sidan, först och främst, lägg upp den i menyn. Passar bättre där så att alla kan hitta den. Nu har man menyer på två ställen. Ingen röstning. Kul i början bara sen kommer folk inte att palla rösta på alla länkar. Men ett kommentar system hade suttit bra. (kanske även "klick mätare") Det är kul att diskutera länkar. Hur det skulle se ut... Tja nu är jag inte så bra på att disigna men kolla lite på www.trist.nu www.buzz.bazooka.se och www.bestofblocket.se och gör nått mellanting. Men jag tror nästan att det det hade räckt med att färglägga länkarna i tex. rött. Så att det skiljer sig lite från beskrivningen av filmen/bilden. Men ta bort alla www. adresser (fanns väl bara en) och ha stor bokstav i början på länkarna... Tex: frodo blir fett lurad haha Säger inte åt dig vad du skall göra bra tips, på hur jag tycker du bör göra för att på det att ser snyggare ut. Så att du inte tar illa upp. (:!!! Edit: En sak till, om man söker en medlem måste man skriva in hela namnet. Men om du inte kan namnet bara början. Tex Slew... sle nått då bör du kunna söka på det. + att man måste klicka i man eller kvinna för att kunna hitta vilket försvårar om någon söker efter mig tex. Nu är det inte så många medlemmar så man kan bara gå igenom alla tills man hittar den rätta. Men i framtiden... Hum, du sitter på humorsidor dagligen så jag antar att du vet hur det ska se ut. MEN, varför jag har två menyer är för att allt inte får plats där uppe? . Sedan så tycker jag att båda meynerna på sidan är onödigt enkla att se, finns till och med små bilder på den till vänster nu . Ska sätta igång med ett kommentarsystem till humorlänkarna, nu. @Vice, Tack för reminden ang sökningen. Har tänkt att fixa det, men aldrig blivit av. Redigerad 17 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hum, du sitter på humorsidor dagligen så jag antar att du vet hur det ska se ut. MEN, varför jag har två menyer är för att allt inte får plats där uppe? . Sedan så tycker jag att båda meynerna på sidan är onödigt enkla att se, finns till och med små bilder på den till vänster nu . Ska sätta igång med ett kommentarsystem till humorlänkarna, nu. (:!!! @Vice, Tack för reminden ang sökningen. Har tänkt att fixa det, men aldrig blivit av. Hehe ja, jag sitter nästan bara där! Tänkte att de saker som bara rör mig kunde ju vara i menyn därnere till vänster och det som alla kan använda däruppe. Men insåg just att om man tar ner "inkorgen" tex och slänger upp "humor" så blir det ändå samma sak eftersom man måste vara medlem för att kunna titta på humorlänkarna. Om det är bra elelr dåligt med ett 100% låst forum för utomstående kan jag inte uttrycka mig om. Kanske man blir nyfiken och reggar sig eller låter bli för att man inte vet vad man går miste om... Men färgen på själva länkarna borde du se över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hehe ja, jag sitter nästan bara där! Tänkte att de saker som bara rör mig kunde ju vara i menyn därnere till vänster och det som alla kan använda däruppe. Men insåg just att om man tar ner "inkorgen" tex och slänger upp "humor" så blir det ändå samma sak eftersom man måste vara medlem för att kunna titta på humorlänkarna. Om det är bra elelr dåligt med ett 100% låst forum för utomstående kan jag inte uttrycka mig om. Kanske man blir nyfiken och reggar sig eller låter bli för att man inte vet vad man går miste om... Men färgen på själva länkarna borde du se över. (:!!! Humorarkivet kommer jag att fixa. Ang. presentationerna så vet jag inte varför det ser ut som det gör, försöke rätta till det utan större resultat, du kan iaf se den nu. Kommer att bygga om hela presentationen imorgon, något spökar med denna jag har nu. Dock kommer presentationen se ut som idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har blivit medlem nu Utforska det å se vad man kan hitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts