Xemtoth Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vad heter filen i gta vice city mappen som laddas varje gång man har precis installerat spelet, nåt som har med grafikinställingarna o göra, första gången man startar spelet när man installerar det så "skapas" någon fil, vet någon vad den heter? för jag testade o modda gta vice city, men texturerna blev CP, o ja minns att jag var tvungen o ta bort den där filen för att "inställningarna" skulle anpassa sig efter modden, hoppas någon förstår, tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vad heter filen i gta vice city mappen som laddas varje gång man har precis installerat spelet, nåt som har med grafikinställingarna o göra, första gången man startar spelet när man installerar det så "skapas" någon fil, vet någon vad den heter? för jag testade o modda gta vice city, men texturerna blev CP, o ja minns att jag var tvungen o ta bort den där filen för att "inställningarna" skulle anpassa sig efter modden, hoppas någon förstår, tack på förhand Hm. Förstår inte vad du menar. Men om du vill veta var inställningarna sparas, så sparas dom i Vice city mappen i mina dokument (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hm. Förstår inte vad du menar. Men om du vill veta var inställningarna sparas, så sparas dom i Vice city mappen i mina dokument E det inte bara så på gta san andreas? hittar bara saves i den mappen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 GTA_VC.set är inställningarna. xxx:\Documents and Settings\accountnamn\Mina dokument\GTA Vice City User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 GTA_VC.set är inställningarna. xxx:\Documents and Settings\accountnamn\Mina dokument\GTA Vice City User Files Okey, får testa det ,tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 E det inte bara så på gta san andreas? hittar bara saves i den mappen Nae, så är det med Gta 3, Gta VC och Gta Sa.. Sen 3D Gta kom så har Savsen varit i den mappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts