Eudoros Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Mest lik från böckerna är jag: "You are most like Boromir. People call you brash and impatient, but you're the sort of person who can't just sit around like a lazy blob. You believe in action and hard work. Many people look up to you, so use the opportunity to be a leader and make a difference. Don't think of yourself so lowly, but don't be so hard on others either!" Som hob skulle jag heta: Olo Brandybuck of Buckland. Som alv skulle jag heta: Findecáno of Dorthonion. Redigerad 20 juli, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) You are most like Frodo. You're very friendly, and you have a great personality. Although you like to have fun, you can also be pretty serious at times. It's pretty hard to get you mad, but once you're mad...everybody better look out! Keep that temper under control and realize that you're better off than you may think. Hobbit namn: Till Hamwich of Buckleberry Fern Älv namn: Elessar Elensar Ey! Jag och kattälskaren har ju samma Alvförnamn. Fast vi har ju samma IRL-förnamn också så det har väl med det o göra.. Redigerad 20 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag är: You are most like Galadriel. There's just something about you that people like. A sort of aura. You're very kind to people, and you like to help others succeed. You're not as candid as most people would like. You don't have to share your deepest darkest secrets, but be more honest about things! You're more mature than most people your age, so don't worry! Jag blev också Galadriel. Övermogen har jag ju blivit anklagad för att vara så sista meningen passar väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Vem är du i bökerna: Merry Ditt hobnamn: Fosco Ditt Alvnamn: Lenwë Redigerad 21 juli, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Vet inte om någon har postat denna men här har ni den igen isådanafall. (Tror att du måste öppna testet med internet explorer, funkade inte med firefox här iallafall.) Själv blev man Aragorn i det test jag länkade och tönten Frodo i det andra. Mvh Wall Redigerad 21 juli, 2006 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Vet inte om någon har postat denna men här har ni den igen isådanafall. (Tror att du måste öppna testet med internet explorer, funkade inte med firefox här iallafall.) Själv blev man Aragorn i det test jag länkade och tönten Frodo i det andra. Mvh Wall Den var ju mer komisk, man kan lätt se vem man blir via alternativen. En del var rätt kul. Aj fan! Du har hamnat i bryderi med jättespindeln Shelob. Du vet att du inte kan besegra henne, vad gör du? [ ] Med fara för liv och lem gör du det i alla fall! Die spider! Die! [ ] Fjäskar dig förbi. [ ] Du tar lagen till hjälp, fyller i en blankett och klår henne med byråkrati. [ ] Du antar att det inte är mer än rätt att du blir spindelmat och uthärdar stoiskt så att dina kamrater klarar sig. Där blev jag hursomhelst Gandalf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag blev Aragorn i det andra testet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Som alv: Huor Ancalimë som hob: Popo Knotwise of Michel Delving (som låter så dumt att man får migrän) i böckerna: "You are most like Gandalf. You are very smart for your age, but don't get too proud. With that great brain of yours, you have a tendency to over-analyze stuff. Life isn't as difficult as you think it is. You have a great sense of responsibility to care for others, and that's good! Just make sure you don't neglect yourself in the process." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts