Nino_Diaz Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jo det är så att jag spelar just nu ett uppdrag som heter "Cop Land" och det handlar om att man ska få några polisuniformer och sen bomba ett kafé i North Point Mall. Problemet är bara att när man har bombat kaféet så får man fem (5) polisstjärnorn. Att komma ut är ingen konst men att dra därifrån är en annan femma. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Försök att sno en rätt så snabb bil och kör seda till pay´ spray sedan är poliserna borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Ta en helekopter och kör dit. Landa på vägen utanför. Gå in och spräng. Flyg sedan iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 ta en helikopter, flyg dit, spräng stället, hoppa in i helikoptern. Sen så flyger du till en pay n' spray och landar precis utanför, sno en bil, kör in den i pay n' spray och det är klart! Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 ta en helikopter, flyg dit, spräng stället, hoppa in i helikoptern. Sen så flyger du till en pay n' spray och landar precis utanför, sno en bil, kör in den i pay n' spray och det är klart! Lycka till Man kan lika gärna flyga till Vercetti Estate direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Efter att du har sprängt cafet' så spring ut på den tomma parkeringen och ta polisbrickan så har du bara 4 poliser efter dig.......och 4 poliser är ingenting att oroa sig över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag sprängde cafeet tog stjärnan på parkeringen sen åkte jag bara någonstans såg en stjärna tog den sen åkte jag bara till en pay and spray skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts