StellHell Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag vill vara med , ifall det finns plats kvar ? När spelar vi isf ? sanningens quote. Ser dock att det skulle vara någon sorts kvalificering, då det inte är kul att spela mot folk som aldrig spelat innan som bara fördröjer spelandet. (Menar om det är fullt och finns kompitenta som inte får vara med pga inkompitenta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Men man böhöver inte byta klient. man kan ha blinden (stavning) alttså dom man måste betala i början. Dom kan man ju bara ha lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Men man böhöver inte byta klient. man kan ha blinden (stavning) alttså dom man måste betala i början. Dom kan man ju bara ha lägre. Blir inte lika kul att spela med låga pengasummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Ne det kanske det inte blir. men e det någon annan som har ett bra program så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Men snälla nån, när börjar allt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Inget händer!? Iallafall, finns det platser? Jag skulle gärna vilja hoppa in. Synd att jag är så sen men har varit utomlands... BTW: Det är väl bara att arbeta upp pengar? Jag spelade upp mig till 10000 funmoney på kort tid... Redigerad 1 augusti, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Men om alla intye är lika bra? . och du kanskse bara hade tur att hamna i ett "noob" bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ta bort mig från "listan".. inget händer ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ta bort mig med .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Någon ny som kan spela ansvarig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Det är ansvarsfullt. Dra igång en sån här tävling, få med sig en massa folk och sedan..Lämna allt. Det hade väl varit okej om du hade lämnat forumet helt, men eftersom du t.o.m. ligger på top 10 posters-listan så tycker man ju att du åtminstånde kunde ge oss ett meddelande i stil med: "orkar inte, men att någon annan gärna får ta över." Sätter tio på att du har sett vartenda inlägg i den här tråden. Nämner inga namn. Redigerad 6 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 NU JÄVLAR! Är jag sugen på det här. Finns det ingen som kan dra igång den här tävlingen/starta en ny? Säg inte att jag ska göra det, för jag tror inte jag skulle göra det något bra. Eller Godfather kanske är sugen nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 NU JÄVLAR! Är jag sugen på det här. Finns det ingen som kan dra igång den här tävlingen/starta en ny? Säg inte att jag ska göra det, för jag tror inte jag skulle göra det något bra. Eller Godfather kanske är sugen nu igen? Om det finns någon lämplig klient där man kan skapa egna turneringar. Finns det? Alltihop med Pokerchamps o skitet blev så rörigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts