Tux Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Kan vi inte bara byta klient då? För det finns ju vissa klienter där man kan skapa egna turneringar och lätt få låtsaspengar. Partypoker kan man ge sig själv 1000 för varje gång man går in på ett bord men då kan man inte nu iallafall göra egna bord eller turneringar. Holler med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Vegas007/Multipoker På de kan man bara trycka på en knapp så får man pengar, det går ju att använda. Går dock inte att skapa bord/turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Någon som vill lira lite poker med mig nu? Adda msn då. EDIT: Hora i helvete! Jag kan inte tanka det man behöver för nya versionen. Den här Windows-kopian är inte äkta. Du kan vara utsatt för programvaruförfalskning. Windows-kopian på den här datorn är inte äkta. Jävla skit. Kan vi inte köra med Multipoker istället? Redigerad 20 juli, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Du får cash varje timme, låt klienten stå på bara. Men det funkade ju, som sagt, inte för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Bara jag som inte får upp några FM-bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Jag är på Hoppas på några värdiga motståndare Vi byter klient trycker jag... Det är är ju alldeles konstigt ? eller är det bara jag ? Redigerad 21 juli, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Ja den e lite konstig men man lär sig. bara så ni vet e ja bra, på 10 givar fick jag 4-tal , och 2 kåk. Spela till er marker. Redigerad 23 juli, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Count me in, är inge bra men det är kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag är också med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag vill vara med , ifall det finns plats kvar ? När spelar vi isf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Count me in, är inge bra men det är kul ändå. Kunde inte sagt det bättre själv. Så om det finns platser så är jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Någon som vill spela imorgon, låt oss säga vid 21:00 tiden? Vore nice med lite träning innan själva turneringen. Jag heter btw Gizmoanton på pokerchamps. Redigerad 25 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 En spelare kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vad för klient kör ni? bara undrar...sålänge det inte kostar något så är jag med, om det är rätt tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Vad för klient kör ni? bara undrar...sålänge det inte kostar något så är jag med, om det är rätt tid. Det vore ju bra om du läste första posten... -- Btw godfather, borde vi inte byta klient, eftersom det inte funkar att låta den stå på? (med pengarna alltså) Redigerad 26 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Det vore ju bra om du läste första posten... -- Btw godfather, borde vi inte byta klient, eftersom det inte funkar att låta den stå på? (med pengarna alltså) Jag har redan läst den...dock så funkar ju inte pengarna så varför ska vi ens ha den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Säger de jag sagt innan igen. PartyPoker är mycket bättre. Du kan lägga till hur mycket pengar du vill ha dock vet jag inte om man kan skapa Bord. En Bild på hur det ser ut. Redigerad 26 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag har redan läst den...dock så funkar ju inte pengarna så varför ska vi ens ha den då? Det står vad för klient vi kör där. -- Som Tux säger så är partypoker ett mycket bra alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Finns det några platser kvar? Isånnafall vill jag veta när det är, och gärna vara med . Inte för att jag är bra, spelar mest för att ha nåt att göra och det är kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts