kattälskaren Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är med. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag får då pengar per timme, Nåja om alla inte får ihop 7500 så får vi väl dra gränsen där personen med minst pengar har (Person A har minst pengar och han har 2300 så får vi väl dra gränsen där) Alla bör iallafall lägga till Enbom (Jag) som en "Key Player" vilket gör att ni kan se vilket bord vi går till för semifinalen Vid andra bordet så får väl en frivillig bli Key Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är med (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Då får man väl helt enkelt försöka spela ihop en liten pott innan vi börjar, blir ju bra träning också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Någon aning när det ska vara?? Låter grymt roligt, längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ska vara No limit, är så mycket roligare. Måste ju kunna bluffa, mer spelsinne i no limit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ska vara No limit, är så mycket roligare. Måste ju kunna bluffa, mer spelsinne i no limit Vad är skillnaden? Jag har en Texas Hold'Em-Bok någonstans, men orkar inte leta efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vad är skillnaden? Jag har en Texas Hold'Em-Bok någonstans, men orkar inte leta efter den Limit kan man bara satsa en viss summa fall du höjer tex.. No limit kan du gå all in om du vill. Som sagt, mer spelsinne i det. Höja till viss summa som inte går läsa osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Limit kan man bara satsa en viss summa fall du höjer tex.. No limit kan du gå all in om du vill. Som sagt, mer spelsinne i det. Höja till viss summa som inte går läsa osv Ok, tack Vote: No Limit Edit: Jag spelar just nu mot någon som heter Bubbli, kan det möjligtvis vara Bubbli? Redigerad 18 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Bord Ett är ju fullt nu så den skulle vi kunna bestämma en tid för egentligen 7 till till bord två, fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Höhö, jag hade pengar men inget verkade hända här så jag spelade lite och förlorade allt typ. Men jag har snart tillbaka dom. Archanema eller wtf du heter... Det är möjligt. Jag går i alla fall under namnet Bubbli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ner kommer allt spelas?... vill gerna vad med fast kan inte spela forens po helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Skulle vara med om jag visste hur man spelade limited texas hold'em Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kan ju vara med men skulle säkert glömma och så skulle alla bli pissed på mig. Plus att jag inte orkar ladda ner klienten och spela ihop pengar. Men ska vi köra dska det vara no limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kan ju vara med men skulle säkert glömma och så skulle alla bli pissed på mig. Plus att jag inte orkar ladda ner klienten och spela ihop pengar. Men ska vi köra dska det vara no limit. Du får cash varje timme, låt klienten stå på bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Det funkar inte för alla. Som du ser om du märker om du läser en sida bakåt. EDIT: Även ifall det inte är officiellt så spelar jag och Frenzy på "Japan 05" bara så ni vet. Redigerad 19 juli, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kan vi inte spela po en klient som inte krever flera timmars ventan po pengar?... har for mig att jag en gong hade en klient der man kunde skriva in en summa och so fick man det direkt . Det kan ha varit denna klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Det funkar inte för alla. Som du ser om du märker om du läser en sida bakåt. EDIT: Även ifall det inte är officiellt så spelar jag och Frenzy på "Japan 05" bara så ni vet. Jag äger just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Count me in. edit: har inte skaffat programmet än men reggar mig nog som gizmo91, återkommer med info. Redigerad 20 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Kan vi inte bara byta klient då? För det finns ju vissa klienter där man kan skapa egna turneringar och lätt få låtsaspengar. Partypoker kan man ge sig själv 1000 för varje gång man går in på ett bord men då kan man inte nu iallafall göra egna bord eller turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts