Gof Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) GTASajtens mästare på Texas Hold'Em ska krönas Kan också säga att vi spelar via internet, Vi träffas inte i någons garage! Superviktigt! ------------------------------ § 1. - Allmän information | § 2. - Programvara | § 3. - Regler | ----------------------------- !OBSERVERA! ALLTING SPELAS MED LÅTSASPENGAR! § 1- Allmän information: Det kommer att spelas Limit Texas Hold'Em Vi börjar med semifinaler, Tio vid varje bord, Dom fem som är kvar sistgår vidare till final Som nämnt ovan, Allting spelas såklart med låtsaspengar § 2 - Programvara: Vi spelar via Pokerchamps Programvaran kan laddas ner här § 3 - Regler: Alla går in med 7500FM (FM= Fun Money) När man blir bankrutt är man ute, Dom fem sista kvalificerar sig till finalen När semifinalen är slut SKA printscreen tas av alla som kvalificerat sig till finalen --------------------------------------------------------------------------------------------------------- För er som inte använt Pokerchamps: Ni undrar förmodligen om ni kan få pengar på något annat sätt än att spela ihop dom innan turneringen? Låt programmet stå på några timmar, Man får FM varje timme -------------------------- Semifinal 1 ------------------------ Godfather - (På Pokerchamps Enbom) JSHC Frenzy Siana kobbe mr.tobbe bubbli Archemra Mr. Dumbom Green_Goblin ------------------------- Semifinal 2 ------------------------- kattälskaren tossie Colan.K Quoad Tux Karatemorfar Donkeey gizmo91 Kebab ------------------------------ Allt för nu.,Fan vad trött jag blev nu Redigerad 24 juli, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är lätt på, när går tävlingen av stapeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Haha, jag är helt klart med. Men jag förstår inte det där med att låta programmet stå på. Får man pengar att spela för då? Alla ska väl ha lika mycket pengar när vi spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Det är jag som är pokermästaren, Så skriv upp mig på listan. Det ska bli roligt att spela. och mitt namn kommer att vara Kobbe Men ja e på semester nu, kommer hem den 21 så då kan ja va me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Haha, jag är helt klart med. Men jag förstår inte det där med att låta programmet stå på. Får man pengar att spela för då? Alla ska väl ha lika mycket pengar när vi spelar? Ja, Man får 3000FM i timmen, Och alla behöver ha med sig 7500 till borden, Om nån lycklig en har 71695 så får han bara ta med sig 7500 till bordet JSHC: När båda borden är fulla Redigerad 17 juli, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är lätt på, gillar dock inte limit, menmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är med men orkar nog inte spela förrän imorgon eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är nog med, om inte datorn krånglar för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är också på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ehum, kan vi inte spela Unlimited istället? Grymt mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vi kan väl ta en omröstning om det. Nu är jag lite stolt, Vann nyss 50 lax på en bluff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vi kan väl ta en omröstning om det. Nu är jag lite stolt, Vann nyss 50 lax på en bluff Skriv in mitt namn kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ojdå, Jag är nog lite vimsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Såja, Jag fixade igång datorn, så nu är jag helt klart med! Redigerad 18 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Höhö, jag kommer åka ut på en gång (:!!! . Men det ska bli skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Läste fel, trodde det var 75.000, det var visst 7500, är lika vimsig jag (:!!! Hur kollar man hur mycket FM man har? Redigerad 17 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Kan väl bara säga detta. Q: What if I run out of FunMoney? If your FunMoney chip stack is 300 or less, you get an extra 1,000 chips. Som jag fattar det så får man inte alls pengar varje timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Du har rätt. Jag hade igång programet under några timmar men inte kom det in mer låtsaspengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts