VaXXoR Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Tjena tjena. Om det är någon som har köpt eller vet vart man kan köpa en w810i billigt, men bra abonnemang(Inte så jätte dyrt). Min kompis hittade en sån för bra pris i stan. Nu tänker ni "varför inte fråga honom". Men det har jag gjort, och han vääägrar säga. Sa först att han köpte det på ett "random" ställe som han inte vet va det heter, och sen kom han inte ihåg vad gatan hette. Tror inte ett dugg på det, men orkar inte hålla på med honom om han ska va så. tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Tjena tjena. Om det är någon som har köpt eller vet vart man kan köpa en w810i billigt, men bra abonnemang(Inte så jätte dyrt). Min kompis hittade en sån för bra pris i stan. Nu tänker ni "varför inte fråga honom". Men det har jag gjort, och han vääägrar säga. Sa först att han köpte det på ett "random" ställe som han inte vet va det heter, och sen kom han inte ihåg vad gatan hette. Tror inte ett dugg på det, men orkar inte hålla på med honom om han ska va så. tack för svar Jag köpte en W810i i tisdags i phonehouse(heter de va?). Med telia abonnemang. Billigt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag köpte en W810i i tisdags i phonehouse(heter de va?). Med telia abonnemang. Billigt och bra. Pris då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) TBH, billigare på Webhallen. Redigerad 18 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 TBH, billigare på Webhallen. Ser inga abonnemang priser på Wh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ser inga abonnemang priser på Wh? Det är inga abonnemang där. Men jag skrev det ändå om nån annan vill ha utan eller att du ändrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Det är inga abonnemang där. Men jag skrev det ändå om nån annan vill ha utan eller att du ändrar dig. Låter ju jävligt bra. Är du säker på att det inte är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Låter ju jävligt bra. Är du säker på att det inte är det? Jag kan svara på det istället. Webhallen säljer inte mobiler med abonnemang överhuvudtaget (notera dock att de säljer abonnemang löst). Nu ser jag att Webhallen har extrapris på just den där modellen och är antagligen därför billigast, men Katshing är nog billigast på de flesta modeller annars. De har alla abonnemangsformer listade på hemsidan dessutom. Dessutom så har de inför lägsta pris garanti nu när man köper med Comviq- eller Teliaabonnemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jag kan svara på det istället. Webhallen säljer inte mobiler med abonnemang överhuvudtaget (notera dock att de säljer abonnemang löst). Nu ser jag att Webhallen har extrapris på just den där modellen och är antagligen därför billigast, men Katshing är nog billigast på de flesta modeller annars. De har alla abonnemangsformer listade på hemsidan dessutom. Dessutom så har de inför lägsta pris garanti nu när man köper med Comviq- eller Teliaabonnemang. Men man måste beställa, eller hur ? Så att dom köper in en som man kan köpa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Men man måste beställa, eller hur ? Så att dom köper in en som man kan köpa sen. Nu hänger jag inte med riktigt. Men lagersaldot på postorderadressen var omkring tio stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Men man måste beställa, eller hur ? Så att dom köper in en som man kan köpa sen. Menar du webhallen, så nej. Dom hade över 20 st på lager och hos leverantör, så det ska nog gå riktigt fort tror jag. Tror nog jag beställer imorgon, ska också köpa en w810i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Menar du webhallen, så nej. Dom hade över 20 st på lager och hos leverantör, så det ska nog gå riktigt fort tror jag. Tror nog jag beställer imorgon, ska också köpa en w810i. Så det är bara gå dit och köpa direkt, eller måste man säga till och hämta sen ? Btw, härmapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Så det är bara gå dit och köpa direkt, eller måste man säga till och hämta sen ? Gå till Webhallen på Sveavägen, säg att du vill ha en Sony Ericsson W810i, de hämtar en åt dig, du går hem en mobiltelefon rikare. Klart nog Blabski? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Gå till Webhallen på Sveavägen, säg att du vill ha en Sony Ericsson W810i, de hämtar en åt dig, du går hem en mobiltelefon rikare. Klart nog Blabski? Förlåt, är lite tröög Men aa okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Btw, härmapa Det är ju bara ett bra tecken. En bra mobil, om så många köper, eller jättegrupptryck ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Det är ju bara ett bra tecken. En bra mobil, om så många köper, eller jättegrupptryck ^^ Skojjsa bara Många av mina vänner har redan en sån, ganska populär mobil w800 är också populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts