Jump to content

Americas Army

JSHC
 Share

Recommended Posts

Skaffade för en vecka sen, rätt så roligt.

Lite svårt eftersom att jag inte är så taktiskt av mig, bara springa och skjuta (:!!!:)

Det är bara en sak jag undrar... När får man börja spela på Special Force banorna som t. ex. snakeplain, jag har klarat alla träningar men det står att jag inte har gjort rätt övnignar eller något sådant..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffade för en vecka sen, rätt så roligt.

Lite svårt eftersom att jag inte är så taktiskt av mig, bara springa och skjuta >_<

Det är bara en sak jag undrar... När får man börja spela på Special Force banorna som t. ex. snakeplain, jag har klarat alla träningar men det står att jag inte har gjort rätt övnignar eller något sådant..

Du måste ha gjort SF övningarna. Dessutom så måste du ha 15 eller högre honor för att kunna välja amerikanska soldater på de banorna. Annars får du bara vara civila med AK/RPK eller vad de är.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att prova AA. Exakt hur är det? Är det bara publiclirande som gäller, eller går det att dra ihop några och köra CO-OP på en egen server? Hur är realismen jämfört med t.ex. Red Orchestra?

Nu har jag bara kört public. Men som jag har förstått det så kan man köra coop med nära och kära. Och realism är bra imo. Du klarar inte mer än kanske 2/3 skott om det är under huvudet. Det är väldigt taktiskt, om man hittar rätt servrar det vill säga. Men, bah. Bättre att du testar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att prova AA. Exakt hur är det? Är det bara publiclirande som gäller, eller går det att dra ihop några och köra CO-OP på en egen server? Hur är realismen jämfört med t.ex. Red Orchestra?

Tror värkligen det är nåt för dig :)

När man gjort sitt account så ska man köra träningen, finns flera olika träningar för att kunna spela olika uppdrag.

Fina ljud och effekter. Grafiken är inte heller helt outdated heller.

Men spelet är väldigt invecklat och svårt i början, men man måste vänja sig och lära sig.

Men jag tröttnade helt enkelt på det eftersom det tar ganska lång tid att förstå spelet.

Kommer ihåg när jag spelade några rundor med GiZmo så hade jag problem med att hitta

var man duckar så tryckte jag kontroll och pang med GiZmo mitt framför mig, men han hade tur

skottet for typ några centimeter ifrån honom :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade mycket förut. men nu när så många här verkar vara intresserad så laddar jag ner igen för att äga er när jag lärt mig på nytt hur man spelar^^

glömde bort förra accountet där jag klarat alla träningar, så jag får starta en ny account. tar skit länge att ladda ner :blink:

edit: vilken jävla bunker är det han menar när man tränar med BMD granatgeväret? får ju failed hela tiden

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...