Mr.Dumbom Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Länk till nedladdning? Jag försökte intensivt hitta en bra länk, men kom bara till massa "Buy a free CD"-ställen. Taaaaaahaaaaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Taaaaaahaaaaa..Tackar Men finns det ingenstans där man kan få den på direct download? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Spelade de hela tiden för nått år sen. Har laddat hem de ny igen och spelar! askul! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Skaffade för en vecka sen, rätt så roligt. Lite svårt eftersom att jag inte är så taktiskt av mig, bara springa och skjuta (:!!! Det är bara en sak jag undrar... När får man börja spela på Special Force banorna som t. ex. snakeplain, jag har klarat alla träningar men det står att jag inte har gjort rätt övnignar eller något sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Skaffade för en vecka sen, rätt så roligt. Lite svårt eftersom att jag inte är så taktiskt av mig, bara springa och skjuta Det är bara en sak jag undrar... När får man börja spela på Special Force banorna som t. ex. snakeplain, jag har klarat alla träningar men det står att jag inte har gjort rätt övnignar eller något sådant.. Du måste ha gjort SF övningarna. Dessutom så måste du ha 15 eller högre honor för att kunna välja amerikanska soldater på de banorna. Annars får du bara vara civila med AK/RPK eller vad de är. Redigerad 9 februari, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Det var iaf 10 honor förut men de kanske är ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Hmm kanske värt att testas då jag älskar spel man måste vara taktisk i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Funderar på att prova AA. Exakt hur är det? Är det bara publiclirande som gäller, eller går det att dra ihop några och köra CO-OP på en egen server? Hur är realismen jämfört med t.ex. Red Orchestra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Funderar på att prova AA. Exakt hur är det? Är det bara publiclirande som gäller, eller går det att dra ihop några och köra CO-OP på en egen server? Hur är realismen jämfört med t.ex. Red Orchestra? Nu har jag bara kört public. Men som jag har förstått det så kan man köra coop med nära och kära. Och realism är bra imo. Du klarar inte mer än kanske 2/3 skott om det är under huvudet. Det är väldigt taktiskt, om man hittar rätt servrar det vill säga. Men, bah. Bättre att du testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Funderar på att prova AA. Exakt hur är det? Är det bara publiclirande som gäller, eller går det att dra ihop några och köra CO-OP på en egen server? Hur är realismen jämfört med t.ex. Red Orchestra? Tror värkligen det är nåt för dig När man gjort sitt account så ska man köra träningen, finns flera olika träningar för att kunna spela olika uppdrag. Fina ljud och effekter. Grafiken är inte heller helt outdated heller. Men spelet är väldigt invecklat och svårt i början, men man måste vänja sig och lära sig. Men jag tröttnade helt enkelt på det eftersom det tar ganska lång tid att förstå spelet. Kommer ihåg när jag spelade några rundor med GiZmo så hade jag problem med att hitta var man duckar så tryckte jag kontroll och pang med GiZmo mitt framför mig, men han hade tur skottet for typ några centimeter ifrån honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Spelade mycket förut. men nu när så många här verkar vara intresserad så laddar jag ner igen för att äga er när jag lärt mig på nytt hur man spelar^^ glömde bort förra accountet där jag klarat alla träningar, så jag får starta en ny account. tar skit länge att ladda ner edit: vilken jävla bunker är det han menar när man tränar med BMD granatgeväret? får ju failed hela tiden Redigerad 19 februari, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Är AA gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Är AA gratis? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Åh, det var länge sen man lirade det, kul att det har blivit lite forumfokus runt det, mindre kul att jag sitter här med två laptops Nåja, vi får väl se... Redigerad 29 juli, 2008 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Snygg dump för en jävla retard-fråga som man snabbare kunde få svar på genom att knappa in lite ord på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Haha, oj, jag trodde ju tråden var ny me jue ._. *Springer och gömmer mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Haha, oj, jag trodde ju tråden var ny me jue ._. *Springer och gömmer mig* Jag tror an anklagade Renard. Tråden blev ju lite mer "aktuell" nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag tror an anklagade Renard. Tråden blev ju lite mer "aktuell" nu också. Jo, fast jag kände mig fortfarande lite dum Nåja, slutsnackat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts