JSHC Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Är det någon som spelar detta underbara taktiska spel? Själv lirar jag lite då och då, ärligt talat så suger jag rätt hårt, men är ändå kul.. Visste inte om det fanns någon tråd, så jag skapar en ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ett jättekul spel som jag spelar till och från. Ser fram emot 2.7 som kommer ha 2 nya banor där (max) 9 spelare ställs emot betydligt fler fiender (avancerad AI) i spelformen coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Är det någon som spelar detta underbara taktiska spel? Själv lirar jag lite då och då, ärligt talat så suger jag rätt hårt, men är ändå kul.. Visste inte om det fanns någon tråd, så jag skapar en ny.. Jag spelar detta underbara spel, men är ganska dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Som jag då boomer? Ibland ser jag fan inte skillnad på fiende och vän, på långt håll dvs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Ett jättekul spel som jag spelar till och från. Ser fram emot 2.7 som kommer ha 2 nya banor där (max) 9 spelare ställs emot betydligt fler fiender (avancerad AI) i spelformen coop Menar du att det kommer att finnas bottar? Ja, jag spelar lite nu som då. Går lite dåligt för mig, men det kan bero på att jag är dålig på ganska stela Online FPS. T.ex. CS och americas army och sånt Är däremot ganska bra på BF 1942/BF 2, CoD.. DoD:S dög ja väl på också @JSHC: Haha samma här, hatar när mina medspelare springer med AK, så skjuter jag som en idiot mot dem :S Redigerad 16 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Hatar när dom springer runt på "enemy lines" när man e defense på bridge crossing.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Hatar när dom springer runt på "enemy lines" när man e defense på bridge crossing.. Jag fattar inte Men iaf. Spela sen då JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Spelade förut, ganska bra på det antar jag Gillade särskilt SF-Dockside och weapons cache SE. kan kanske tänka mig att börja igen om många här lirar edit: hade dock bara 30 honor eller nåt sånt. Redigerad 17 juli, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Har precis tankat nya versionen och ska installera Sen ska man väl spela lite Suger fortfarande lika mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Är det någon som spelar detta underbara taktiska spel? Själv lirar jag lite då och då, ärligt talat så suger jag rätt hårt, men är ändå kul.. Visste inte om det fanns någon tråd, så jag skapar en ny.. Kanske bättre om du hade skrivit vart man kunde laddat ner det.. alltså om det är lagligt och ladda ner spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Okej.. www.americasarmy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Aldrig lirat AA, men ska väl tanka det nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Någon som är med och lirar imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kostar det pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kostar det pengar? Nej. www.americasarmy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Någon som är med och lirar imorgon? Sure thing.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Kanske värt o skaffa, vad är det för sorts typ av spel? som battlefield eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Kanske värt o skaffa, vad är det för sorts typ av spel? som battlefield eller? Nja.. Tänk dig en blandning mellan SWAT och Battlefield och CS. Sen slänger du in mer realism. Då har du Americas Army. Btw, blev inget idag. Någon som är med senare i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Nja.. Tänk dig en blandning mellan SWAT och Battlefield och CS. Sen slänger du in mer realism. Då har du Americas Army. Btw, blev inget idag. Någon som är med senare i veckan? Vet bara inte om min dator grejjar det, lite snålt med processorkraven där...fast värt o testa iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Länk till nedladdning? Jag försökte intensivt hitta en bra länk, men kom bara till massa "Buy a free CD"-ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts