Wicked_akuba Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Hur får jag planet hydra att gå framåt? går det änns? iaf någon undrar så kör jag SA på XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 På Xbox vet jag inte men på Ps2 så trök man höger analog spak framåt för att få den o gå fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Prova med att söka ! Du slipper skapa ny tråd och du får svaret direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Prova med att söka ! Du slipper skapa ny tråd och du får svaret direkt. Eller manualen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Eller manualen... Manual? står det i manualen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Manual? står det i manualen? Tror inte det Jag fick då reda på det genom Uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Manual? står det i manualen? Nae, men det kan stå Speciall fordon kontroll.. På data är det samma knapp som man höjer och sänker traktorns arm... Redigerad 19 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
illus Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Du trycker på den högra sppaken rakt fram, du får vänta ett tag men om du tittar noga ser du att jetstrålen vrider sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griffin Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Hänger på tråden här.. Vet att man fäller in hjulen på plan med 2:an, men det funkar då fan inte längre.. why? edit: de va inget.. glöm allt..!! Redigerad 22 september, 2006 av Griffin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts