GTA-lover Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 tjena alla!!! jag skulle vilja veta en sak......hur får man Borgine-Taxin jag har läst att man måste göra 100 taxi-uppdrag men det här är frågan:måste man göra 100 taxi-uppdrag på raken eller kan man göra fast 50 och sen en spara stänga av ps:2 an och ladda sparningen och sen gör man fast 50!?? måste man ha alla 3 banor upplåsta?? tacksam för svar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Du gör bara 100 taxiuppdrag, du behöver inte göra alla på rad. Sen när du har gjort det så får du ett meddelande som talar om att du kan hämta Borgine-taxin i Harwood vid Borgine-taxi bolaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-lover Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 okej tack så mycket.nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem!!!!är borgine taxin snabb?någon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 okej tack så mycket.nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem!!!!är borgine taxin snabb?någon!! Inte så värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 okej tack så mycket.nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem!!!!är borgine taxin snabb?någon!! Jag tycker rent ut sagt att det är en skit taxi okej den kanske är snygg men den är likadan som alla andra taxis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tycker rent ut sagt att det är en skit taxi okej den kanske är snygg men den är likadan som alla andra taxis Nej den är tåligare, snabbare, bromsar fortare och har snabbare acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Om du gillar Cabbie kommer du bli mer än nöjd med Borgnine som är en exklusivare variant av Cabbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The man Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 vett nån hur man flyger med flygplan på GTA III ? jag vill veta det...svara snälla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) Dodo-guide Att lära sig flyga den enmotoriga Dodon är inte bland det lättaste, därför har jag skrivit en liten guide. Knappar Fram-pil: Gasa, denna knapp ska vara nertryckt under hela flygningen. Höger-pil/Vänster-pil: Dessa knappar använder du när du svänger, tryck endast försiktigt på knapparna så planet inte svänger runt. Mellanslag: Bromsa Numpad 6: Dodo-ner Numpad 9: Dodo-upp, tryck aldrig på den här knappen under flygningen. Före start Dodon finns i Shoreside Vale som är den tredje ön i Liberty City. För att komma dit måste du först klara Portland och Staunton Island. Det finns tre platser på flygplatsen där dodon står parkerad. När du hittat en dodo är du redo för start, slå gärna av radion för att kunna koncentrera dig bättre på flygningen. Starta 1. Ställ dodon i början av den långa startbanan och rikta in planet mot Staunton Island. 2. Bromsa och gasa samtidigt för att varva upp motorn. 3. Släpp bromsen och tryck genast på Numpad 6, släpp aldrig gasen. 4. Efter en stund kommer dodons nos att skrapa i marken, när du hör ljudet släpper du Numpad 6 och planet stiger. 5. Låt planet stiga i några sekunder tryck sedan försiktigt på Numpad 6 för att räta ut planet. Efter att du gjort detta kommer planet börja sjunka mot marken men få inte panik, fortsätt gasa och rör inga andra knappar så stiger dodon igen. Flyga Se till att hålla dodon rät under hela flygningen genom att trycka på Numpad 6 om planet börjar stiga alltför kraftigt. När du kommit upp i luften får du möta nästa hinder, du flyger ännu ganska lågt och för att undvika byggnaderna på Staunton Island kan du antingen svänga och flyga runt ön eller flyga ovanför huvudgatan som leder till Callahan Bridge. Håll inte ner höger/vänster-piltangent när du svänger utan tryck bara lätt på knapparna, annars kan dodon börja rotera i sidled och du störtar. Under flygningen kommer dodon ibland att tappa höjd men när den stiger igen kommer du oftast till en högre höjd än du var innan. Lycka till med flygningen! // av arvid Redigerad 5 februari, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Dodo-guide Att lära sig flyga den enmotoriga Dodon är inte bland det lättaste, därför har jag skrivit en liten guide. Knappar Fram-pil: Gasa, denna knapp ska vara nertryckt under hela flygningen. Höger-pil/Vänster-pil: Dessa knappar använder du när du svänger, tryck endast försiktigt på knapparna så planet inte svänger runt. Mellanslag: Bromsa Numpad 6: Dodo-ner Numpad 9: Dodo-upp, tryck aldrig på den här knappen under flygningen. Före start Dodon finns i Shoreside Vale som är den tredje ön i Liberty City. För att komma dit måste du först klara Portland och Staunton Island. Det finns tre platser på flygplatsen där dodon står parkerad. När du hittat en dodo är du redo för start, slå gärna av radion för att kunna koncentrera dig bättre på flygningen. Starta 1. Ställ dodon i början av den långa startbanan och rikta in planet mot Staunton Island. 2. Bromsa och gasa samtidigt för att varva upp motorn. 3. Släpp bromsen och tryck genast på Numpad 6, släpp aldrig gasen. 4. Efter en stund kommer dodons nos att skrapa i marken, när du hör ljudet släpper du Numpad 6 och planet stiger. 5. Låt planet stiga i några sekunder tryck sedan försiktigt på Numpad 6 för att räta ut planet. Efter att du gjort detta kommer planet börja sjunka mot marken men få inte panik, fortsätt gasa och rör inga andra knappar så stiger dodon igen. Flyga Se till att hålla dodon rät under hela flygningen genom att trycka på Numpad 6 om planet börjar stiga alltför kraftigt. När du kommit upp i luften får du möta nästa hinder, du flyger ännu ganska lågt och för att undvika byggnaderna på Staunton Island kan du antingen svänga och flyga runt ön eller flyga ovanför huvudgatan som leder till Callahan Bridge. Håll inte ner höger/vänster-piltangent när du svänger utan tryck bara lätt på knapparna, annars kan dodon börja rotera i sidled och du störtar. Under flygningen kommer dodon ibland att tappa höjd men när den stiger igen kommer du oftast till en högre höjd än du var innan. Lycka till med flygningen! // av arvid Kopiera inget från min hemsida utan att fråga först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 ok ok sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts