Svamp-Svensson Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Det hände en otrolig sak häromdan. Jag var i san fierro på en bmx och rullade baklänges nerför en backe och helt plötsligt blev jag osynlig, och cykeln likaså. Jag var osynlig i ca 30 min sen ble de vanlit igen Har nån annan varit med om detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Nej, aldrig. Hur menar du? Kunde du fortfarande se din skugga? Fick du med det på bild/film? Hur såg det ut när du använde vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Det har hänt mig i något annat spel när jag tänker efter, men jag kommer inte ihåg vilket spel det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 SÅ där hände det för mig innan också... även peds blev osynliga ibland så man bara såg skuggan. Skitjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 W00t? har det hänt fler? Är det på PC eller PS2/XB? Jag har spelat det sen releasen av både PS2 och PC versionerna, och det har aldrig hänt mig en enda gång under många hundra timmars spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 W00t? har det hänt fler? Är det på PC eller PS2/XB? Jag har spelat det sen releasen av både PS2 och PC versionerna, och det har aldrig hänt mig en enda gång under många hundra timmars spelande! På PC... men det var innan jag updaterade mina drivrutiner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Det har hänt några gånger för mig, Senast för nån månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Aldrig hänt under all tid jag spelat SA på PC! :S Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Som den gode rabarben sa, det har med drivrutinerna att göra antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Vad är egentligen nödvändigt med att vara osynlig i SA? Ingen har någon hjärna där, förutom spelaren. Övrigt är bara in programerat att göra Si och Så. Så häftigt var det väl inte. Aja, det har hänt mig, men inte i SA, det hände nämnligen i GTA I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nej, aldrig. Hur menar du? Kunde du fortfarande se din skugga? Fick du med det på bild/film? Hur såg det ut när du använde vapen? ja jag såg skuggan. Jag fick inte med det på bild och när jag använde vapen så var det också osynligt För övrigt så var det på xbox-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Känner igen sånt där. Har för mig om att det hände mig i Cold Winter på PS2 har jag för mig.. Var väldigt länge sen dock. Fick starta om det för att det skulle bli normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts