Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Hej jag har börjat spela csi: crime scene investigation och jag har kommit till första uppdraget. Jag har bundit devon rodgers till mordplatse för att hans dna fanns där men hur griper jag han? tacksam för svar mvh// Erik Redigerad 14 december, 2012 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nu är jag på andra uppdraget och jag har kollat att glaset är krossat innifrån och kan ingen j***a människa hjälpa mig för i F*****s hel***e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Google is your friend, Gamefaqs med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Och ta det lugnt med svärorden.. Kanske inte så många här som spelar just det spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Min mormor har jusst dött och vi stod varandra väldigt nära och jag ska sluta svära. vad ska jag googla på då och gamefaqs hjälpte mig inte men om ni ska svara så svara om ni ska prata annat så inte prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Min mormor har jusst dött och vi stod varandra väldigt nära och jag ska sluta svära. vad ska jag googla på då och gamefaqs hjälpte mig inte men om ni ska svara så svara om ni ska prata annat så inte prata eh... What? "Prata annat så inte prata"...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 eh... What? "Prata annat så inte prata"...? Var väl inte särskilt nödvändigt att påpeka hur han skriver. Han är nog medveten om det själv. Du har en walkthrough här i alla fall. Har inte spelat det själv så kan inte hjälpa dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 22 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag menade om du ska skriva annat så skriv inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Who died and made you boss? Bara för att du skapar en tråd betyder det inte att du kan bestämam vad folk kan och inte kan skriva. Free speach, bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 När jag fick låna en kompis X-BOX så klara jag ut det på en dag. Var ett väldigt kul och t3vligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Who died and made you boss? Bara för att du skapar en tråd betyder det inte att du kan bestämam vad folk kan och inte kan skriva. Free speach, bitch. Var lite snällare mot grabben, han är ju faktist bara 12, 13 år ----- om du behöver mer info än det som stod i guiden Cortez tippsade om, Googla på "CSI guides" eller "CSI walkthroughs" Har spelat det här spelet hos Josefin Småkult, men är inte så förtjust i Peka klicka spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tack så mycke skämta bara om min mormor sa bara så för att ni skulle skriva. Hon kommer faktiskt i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Tack så mycke skämta bara om min mormor sa bara så för att ni skulle skriva. Hon kommer faktiskt i dag Hur lågt kan man sjunka.. + Onödigt att dra upp tråden igen, gg. Redigerad 22 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Tack så mycke skämta bara om min mormor sa bara så för att ni skulle skriva. Hon kommer faktiskt i dag Vilken typ Redigerad 22 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tack så mycke skämta bara om min mormor sa bara så för att ni skulle skriva. Hon kommer faktiskt i dag Ja, höhö, folk får ju genast såna extrema sympatikänslor och skriver allt dom kan om dom får veta att din mormor är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts