Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Hej jag har börjat köra csi:crime scene investigation och har fassnat på första uppdraget och jag har kommit så långt så den där devon rodgers hårstrå fanns på mordplattsen hur ska jag gripa han tacksam för svar : GTA_erra = erik melin strängnäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Först spammar du och nu postar du i fel forum. Kan du försöka göra något korrekt? Vill itne låta nedsättande, men det är jälivligt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Om någon ska klaga så kan dom dra om någon ska skriva något svar så släpper jag in er och ni får en lakritsklubba av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Om någon ska klaga så kan dom dra om någon ska skriva något svar så släpper jag in er och ni får en lakritsklubba av mig. Slew klagade ju inte, han sa bara att du postat på fel ställe, är det att klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Om någon ska klaga så kan dom dra om någon ska skriva något svar så släpper jag in er och ni får en lakritsklubba av mig. Nu råkar det vara så att det är inte du som bestämmer. Skriv i rätt forum, spamma inte och försök vara lite snäll så kanske någon svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Okey förlåt jag är j****t arg för min mormor har dött så jag är lite nedstämd :'( men kan ingen ge mig ett svar för csi är så tråkigt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 ... http://www.gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts