Reve Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jo jag och en vän byggde ihop en monsterdator till mig för ett tag sen och allt funkar bra. Men när man spelar San Andreas och Gta III och VC(dock bryr jag mig mest om SA därför skrev jag här) så slutar tangetbordet och musen ibland att fungera. Det reagerar inte ibland så man kör rakt in i en vägg och ibland när man håller inne en knapp t.ex W när man kör så slutar den fungera efter tag så bilen börjar stanna och man får trycka igen. Ibland märks det inte och ibland håller den på hela tiden. Jag har ett Trådlöst tangetbord och mus från Microsoft och pecis nyladdad batteri. Vad är problemet? Väldigt tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Köp ett tangentbord och en mus med sladd mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Köp ett tangentbord och en mus med sladd mycket bättre Jo men jag har inte obegränsad ekonomi och har precis köpt tangetbordet och musen och batteriladdare. Min kompis har också trådlösttangetbord och det funkar perfekt. Edit: Det är bara i Gta-spelen jag upplever detta. Redigerad 16 juli, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts