Meller Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Som topic lyder, det vill inte starta. Jag har prövat att ominstallera massa gånger, testat massa olika .exe-filer, försökt patcha men det går inte.. Spelet är köpt. Vet inte riktigt vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Testa att installera på en annan dator. om det inte heller går så skicka tillbaka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Jag har samma problem. När jag försöker starta fryser hela datorn. Testa att cracka spelet, det fungerade för mig. Men inte om man har en warez version, naturligtvis. Det ska självklart vara lagligt köpt. Redigerad 15 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Det är lagligt köpt, och för längesen. Det har funkat förut det är det som är skumt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Samma här. Jag har haft det sen releasen, och det började inte krångla förrän för några månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts