Hunter Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 ..kör knightonline? isåfall, vad heter du där?? och villken server kör du på?? Själv kör jag på ares Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Woy woy Knightonline det var längesen. Nej inget Knightonline för mig, bara Silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Det skulle ha varit bättre om du hade haft Knight Online som trådtitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag spelar på xigenon 66 Rogue orc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Kostar det här pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Kostar det här pengar?Det är gratis tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vart kan man få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vart kan man få tag på det? http://www.download.com/Knight-Online/3000...tml?tag=lst-0-1 Do you know what "Google.com" is?... Do you even know what the Håller med till 100%! "Search"is?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Do you know what "Google.com" is?... Do you even know what the Håller med till 100%! "Search"is?... hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 http://www.download.com/Knight-Online/3000...tml?tag=lst-0-1 Do you know what "Google.com" is?... Do you even know what the Håller med till 100%! "Search"is?... Yes I know what google is, I am just to bored to use google in the middle of the night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Spelade lite Knight Online förr men jag tröttnade. Spelet hade (då iallfall) miljarder buggar och det var knappt så man kom in på servrarna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Spelade lite Knight Online förr men jag tröttnade. Spelet hade (då iallfall) miljarder buggar och det var knappt så man kom in på servrarna heller. Har man inte premuim så är det svårt och komma in beroende på att det finns så många turkar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Har man inte premuim så är det svårt och komma in beroende på att det finns så många turkar :/ Nu är det visst så att om man skapar nytt account så får man 3 dagars premium gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts