Bauer Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Jag skulle vilja få hjälp med flygskolan och ett uppdrag hos Z(zero). Hoppas någon hjälper tack GTASAsf3.zip Redigerad 15 juli, 2006 av Bauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Guld på flyget, nu får någon annan ta över, ska se F1 snart. GTASAsf3.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bauer Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Guld på flyget, nu får någon annan ta över, ska se F1 snart. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Zero behöver du inte klara för att komma vidare i storyn..... har jag hört. Flygskolan måste man däremot lyckas med för att komma vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Zero kan klassas som sido uppdrag och behövs inte klaras för att klara storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bauer Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tharex Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Guld på flyget, nu får någon annan ta över, ska se F1 snart. Hej. Jag är n00b här. så... vart ska man lägga den där filen nånstans? eller vad ska an göra med den rättare sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hej. Jag är n00b här. så... vart ska man lägga den där filen nånstans? eller vad ska an göra med den rättare sagt?Lägg in den här typ: C:\Documents and Settings\Administratör\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts