kling66 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag har nyss spelat klart min 3:dje säsong på FM 2006 men nu låser sig spelet när jag trycker fortsätt. När jag trycker ctrl+alt+delete står det att spelet inte svarar. Någon som vet felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag lånar den här tråden lite: När jag lirar så ska spelet hela tiden ändra valuta till tailändsa pengar. Finns det någon fil i FM mappen där man kan ändra standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag lånar den här tråden lite: När jag lirar så ska spelet hela tiden ändra valuta till tailändsa pengar. Finns det någon fil i FM mappen där man kan ändra standard? En bra idé är att köpa spelet så slipper du det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts