Jump to content

MXF - Cross/fiddy forum

XperienZe
 Share

Recommended Posts

Passar på att låna tråden.

Mina kompisar har köpt var sin dirtbike 125cc av någon snubbe. Han hade tydligen importerat dem från Japan(typ). De är helt nya och kostade bara 5000 kr st. De tycker att jag också ska köpa en. Men jag funderar på om det inte är jävligt dåligt kvalité i den prisklassen. Vad säger experterna?

Tja. Dina kompisar har utan tvekan köpt fiddysar från Kina, och på dom är kvaliten lika med noll!

Japanska fiddysar är skitdyra men riktigt bra.

mvh

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja. Dina kompisar har utan tvekan köpt fiddysar från Kina, och på dom är kvaliten lika med noll!

Japanska fiddysar är skitdyra men riktigt bra.

mvh

Simon

Japp, Kina det stämmer. Aja, jag får väl vänta och se vad som händer med deras innan jag bestämmer mig för att köpa.

Hur mycket tycker du man ska punga ut om man vill ha ett seriösare alternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, Kina det stämmer. Aja, jag får väl vänta och se vad som händer med deras innan jag bestämmer mig för att köpa.

Hur mycket tycker du man ska punga ut om man vill ha ett seriösare alternativ?

Jag ska köpa en för ca 16 tusen och den är riktigt bra!

Om du ska ha en bra så ska du nog räkna med 13 tusen och uppåt.

mvh

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa en för ca 16 tusen och den är riktigt bra!

Om du ska ha en bra så ska du nog räkna med 13 tusen och uppåt.

mvh

Simon

Näe, så seriös är jag inte. Då är det nog bättre att jag köper en "leksak" eller vad man ska kalla dem. Men egentligen fattar jag inte vitsen med så små crossar, vanligt storlek borde väl vara mycket roligare, och bekvämare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe, så seriös är jag inte. Då är det nog bättre att jag köper en "leksak" eller vad man ska kalla dem. Men egentligen fattar jag inte vitsen med så små crossar, vanligt storlek borde väl vara mycket roligare, och bekvämare.

Jaha men du kan ju altid titta på den här hojjen http://www.sfpro.se/product_info.php?produ...b7b417e5e643ad4

Den mest prisvärda i svrige typ :mellow:

Min polare har beställt en sån^^

mvh

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor