Jump to content

MXF - Cross/fiddy forum

XperienZe
 Share

Recommended Posts

Hej alla!

På grund av brist på forum med inriktning motocross/fiddy, så har jag och en kompis skapat ett nytt forum. Forumet kommer innehålla guider, tips, samt svar på vanliga teknikfrågor. Alla är välkomna, men detta är inget moppeforum så ni är medvetna om det...

För er som inte vet vad fiddy är för något så är det minicrossar på 125cc (oftast), motocross vet väll alla vad det är ;)

Hoppas det finns några på detta forumet som kör hoj ^_^

Jag hoppas inte detta anses som reklam på något sett, det är självklart vårt syfte att dra lite folk, men inte att bryta mot era regler.

Kontakta mig om ni vill att jag skall editera/radera inlägget, ni behöver inte varna mig!

Adressen är http://mxf.webb.se (vi ursäktar "webb.se", riktig domän kommer inom snar framtid)

Med det här sagt hoppas jag på mycket trevlig surfning hos oss och att vi får några hängivna medlemmar...

Syns där!

Mvh. XperienZe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack att några gillar det...

Har postat en hemsida som jag gjorde tidigare här och då fick jag ha kvar den, så jag trodde det var tillåtet att posta sånt här.

Hade det varit ett GTA-forum eller liknande hade jag förstått er, jag vill ju inte sno medlemmar på ngt sätt!

Hoppas att några här har detta intresset :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack att några gillar det...

Har postat en hemsida som jag gjorde tidigare här och då fick jag ha kvar den, så jag trodde det var tillåtet att posta sånt här.

Hade det varit ett GTA-forum eller liknande hade jag förstått er, jag vill ju inte sno medlemmar på ngt sätt!

Hoppas att några här har detta intresset :lol:

För mig är det ingen fara eftersom ni uppenbarligen arbetat mycket mer än de som bara slänger upp ett invisionfree- forum i standard- skin och med en banner gjord i paintl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint att alla sådana här trådar skriver "kommer att innehålla", varför posta när det inte ens är klart? Likadant med Frallan. Alla glömmer bort det innan det verkligen kommer.

Haha, klar jag måste skriva "kommer att innehålla", det är ju ett forum... som är till för att fyllas med information. Och det är inte bara vi som gör det utan också medlemmarna :lol:

Siana, jo rätt mycket tid har lagts för att få det snyggt och funktionsdugligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Fin sida! ^_^

såg att ni fått er domän nu med.Synd att det inte är om nitrobilar med ^_^

Tycker också det ska va tillåtet med sån här reklam, iaf om den är seriös och inte nån freeweb sida som det står tre ord på etc.

Edit: Oj, såg inte att den var gammal!

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Passar på att låna tråden.

Mina kompisar har köpt var sin dirtbike 125cc av någon snubbe. Han hade tydligen importerat dem från Japan(typ). De är helt nya och kostade bara 5000 kr st. De tycker att jag också ska köpa en. Men jag funderar på om det inte är jävligt dåligt kvalité i den prisklassen. Vad säger experterna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor