XperienZe Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Hej alla! http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/MXF_Banner.png På grund av brist på forum med inriktning motocross/fiddy, så har jag och en kompis skapat ett nytt forum. Forumet kommer innehålla guider, tips, samt svar på vanliga teknikfrågor. Alla är välkomna, men detta är inget moppeforum så ni är medvetna om det... För er som inte vet vad fiddy är för något så är det minicrossar på 125cc (oftast), motocross vet väll alla vad det är Hoppas det finns några på detta forumet som kör hoj Jag hoppas inte detta anses som reklam på något sett, det är självklart vårt syfte att dra lite folk, men inte att bryta mot era regler. Kontakta mig om ni vill att jag skall editera/radera inlägget, ni behöver inte varna mig! Adressen är http://mxf.webb.se (vi ursäktar "webb.se", riktig domän kommer inom snar framtid) Med det här sagt hoppas jag på mycket trevlig surfning hos oss och att vi får några hängivna medlemmar... Syns där! Mvh. XperienZe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Tyvärr är såna här trådar inte tillåtna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Hatar sånna här trådar... Oh wie! Jag har startat ett forum snälla joina... Give me a break... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Snyggt forum. Men inget ämne som tilltalar mig - och jag tvivlar på att du får särskilt många medlemmar härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Det var faktsikt fint iaf. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Tack att några gillar det... Har postat en hemsida som jag gjorde tidigare här och då fick jag ha kvar den, så jag trodde det var tillåtet att posta sånt här. Hade det varit ett GTA-forum eller liknande hade jag förstått er, jag vill ju inte sno medlemmar på ngt sätt! Hoppas att några här har detta intresset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Tack att några gillar det... Har postat en hemsida som jag gjorde tidigare här och då fick jag ha kvar den, så jag trodde det var tillåtet att posta sånt här. Hade det varit ett GTA-forum eller liknande hade jag förstått er, jag vill ju inte sno medlemmar på ngt sätt! Hoppas att några här har detta intresset För mig är det ingen fara eftersom ni uppenbarligen arbetat mycket mer än de som bara slänger upp ett invisionfree- forum i standard- skin och med en banner gjord i paintl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Fint att alla sådana här trådar skriver "kommer att innehålla", varför posta när det inte ens är klart? Likadant med Frallan. Alla glömmer bort det innan det verkligen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Fint att alla sådana här trådar skriver "kommer att innehålla", varför posta när det inte ens är klart? Likadant med Frallan. Alla glömmer bort det innan det verkligen kommer. Haha, klar jag måste skriva "kommer att innehålla", det är ju ett forum... som är till för att fyllas med information. Och det är inte bara vi som gör det utan också medlemmarna Siana, jo rätt mycket tid har lagts för att få det snyggt och funktionsdugligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag är nästan sj skriven i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Vettigt med kategorier iaf, inte 4000 kategorier som de flesta nya forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Trevligt med lite seriös reklam här Forumet var stiligt. Fortsätt att jobba på forumet så blir det nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Mycket bra sida tycker jag faktiskt. Borde bara vara lite mer aktivitet på den. //Kalf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 1½ månad gammal topic? Forumet var fint, Jag kör dock inte en Fiddy, Så jag joinar inte, Men fortsätt ragga medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Fin sida! såg att ni fått er domän nu med.Synd att det inte är om nitrobilar med Tycker också det ska va tillåtet med sån här reklam, iaf om den är seriös och inte nån freeweb sida som det står tre ord på etc. Edit: Oj, såg inte att den var gammal! Redigerad 29 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Gillade designen på forumet skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Edit: men vad fan var det här? Neeejejjjj!! Dubbelpostade visst. Nej nu jävlar ska jag gå och lägga mig bara för det. Redigerad 29 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Edit: men vad fan var det här? Neeejejjjj!! Dubbelpostade visst. Nej nu jävlar ska jag gå och lägga mig bara för det. Det står vad du kan göra vid den statusen du är på för tillfället, loggar du in så ändras de till att du kan göra de sakerna. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Passar på att låna tråden. Mina kompisar har köpt var sin dirtbike 125cc av någon snubbe. Han hade tydligen importerat dem från Japan(typ). De är helt nya och kostade bara 5000 kr st. De tycker att jag också ska köpa en. Men jag funderar på om det inte är jävligt dåligt kvalité i den prisklassen. Vad säger experterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Najs forum, nu lås tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts