Geek Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Köpte sa för 1 månad sedan och spelade på brorsans dator. Men eftersom han skulle flytta och ta med sig datorn så la jag över min savegame på en annan dator och installerade sa där. Nu till problemet.. Jag har lagt in min savegame i mappen men när jag ska starta den så startas ett nytt spel istället. Någon som vet vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Köpte sa för 1 månad sedan och spelade på brorsans dator. Men eftersom han skulle flytta och ta med sig datorn så la jag över min savegame på en annan dator och installerade sa där. Nu till problemet.. Jag har lagt in min savegame i mappen men när jag ska starta den så startas ett nytt spel istället. Någon som vet vad problemet är? Du har SA 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Funkar det inte att flytta save från en data till en annan om man har 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Funkar det inte att flytta save från en data till en annan om man har 2.0? Nej,inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Kopierar du rätt filer? Det är GTASAsf[siffra].b filerna du ska kopiera. De ligger i User files mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Är inte så inne på datorer så vissa kommer antagligen ta min fråga som idioti men: Går det att ändra verisionen på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Nej. Redigerad 16 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mataza Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 'users file mappen' asså, när jag installerade om GTA;Sa, så försvann den mappen o jag hittar inte den någonstans! Någon som vet vad jag ska ha för filer eller något i den så jag kan lägga in savedgames etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts