djfrazz Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Tjenna. Har installerat SA igen efter mycke lång tid. Tänkte sätta up en 100 slots server med SA-MP. Har varit inne på lite olika servers och har fastnat väldigt mycke för en med namnet "=MiB=" Då dom har väldigt bra script. bla, Login så man kan spara sina pengar på banken o tex dagen efter gå in igen o fortsätta med dom cash man dragi in. Nu till min fråga! Hur får jag tag på alla dessa grejer o script? //Frazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Tjenna. Har installerat SA igen efter mycke lång tid. Tänkte sätta up en 100 slots server med SA-MP. Har varit inne på lite olika servers och har fastnat väldigt mycke för en med namnet "=MiB=" Då dom har väldigt bra script. bla, Login så man kan spara sina pengar på banken o tex dagen efter gå in igen o fortsätta med dom cash man dragi in. Nu till min fråga! Hur får jag tag på alla dessa grejer o script? //Frazz GTA Sajtens offeciella Klan http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39444 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts