StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Borde det inte bli Grattiz Gtasajten? GZ ... ya know. Aha! "Gratz" ? Nej. GZ är förkortningen från det engelska ordet. GZ = Gratz = Grats = Congrats = Congratulations Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hehe najs Congratulations. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Grattis till bumpen Älisaar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Grattis till bumpen Älisaar Han är griiiiim. Dragit upp massa topicar dom senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Han är griiiiim. Dragit upp massa topicar dom senaste dagarna. Bara han inte fått för sig att försöka bli bannad, gillar ju grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Men buuuhuuu börja grina. Så gammal var den inte. Redigerad 13 oktober, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Han är griiiiim. Dragit upp massa topicar dom senaste dagarna. Sånt som händer när man inte har något jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Sånt som händer när man inte har något jobb. Jag brukar annat faktiskt. ( . .-.. .-.. . .-. --. --- .-. .--- .- --.) Nej men seriöst jag börjar ju plugga snart så då slipper ni mig och mitt tråd upptagande. Redigerad 13 oktober, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Nej men seriöst jag börjar ju plugga snart så då slipper ni mig och mitt tråd upptagande. Så... då ska du lämna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Så... då ska du lämna? Nej nej, men jag kommer nog bli mycket mer inaktiv när jag börjar plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ja, tråden är gammal... MEN.... Most users ever online was 588 on Jun 26 2007, 21:44... 588!!! Skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Stämmer verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Nepp, den ofantliga mängder icke-existerande gäster har "orsakat" det. Det är typ Inktomi_Spider som skapar gäster. Det är forummjukvaran som räknar som en kratta. Egentligen är vi ca 60 personer online nu, samt en sökspindel som terroriserar med ca 200 besökare. Vet inte vad det är med Inkomti Spider, men den spindeln är verkligen aggressiv nu för tiden. Minns inte att den har varit här förut, så den tar väl igen allt den missat... Redigerad 28 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 195 guests, 17 members, 0 anonymous members Jazz, Inktomi Spider, Cortez, KvaddadPadda, yoda, Joo... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Sorry, my bad! Har missat den pågående diskussionen i den andra tråden... Nåväl, kort glädje är glädje det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Då får man väl ta och gratulera forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Då får man väl ta och gratulera forumet Snarare uppgraderingen och Inktomi Spider. Forumet var väl inte inblandat. Jaja, grattis till...något... iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts