Ace Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Rekordet är knäckt idag.. Most users ever online was 237 on Jul 14 2006, 16:36 Grattis GTASajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Shit, vad är det med alla gäster? I skrivande stund är det runt 100 gäster. Någon som gjort reklam for forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 WTF, hur gick det där till... jag var inte online då. Jag sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Måste vart runt 200 gäster inne, och det var inget speciellt som hände i GTA världen idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Inte vad jag vet. Damn!!! Heja Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ingen av gästerna som registrerade sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ingen av gästerna som registrerade sig? Ser inte så ut, så antagligen har någon länkat till oss på en stor site/forum och sedan har 200 pers vart inne och kollat på något specifikt på forumet samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Det är säkert bara gamla medlemmar som lämnat forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 De var som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Ja! Jag var inne då.. tror jag. Iaf runt den tiden Hooray for the sajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Skrev ett inlägg 14 minuter innan och med tanke på att det är "last 15 minutes" så var jag en av de . Skulle gärna vilja veta anledningen till detta massbesök, någon som har en aning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Ingen aning varför, kanske alla andra sidor la ner utom gta sajten? Nä men, dålig anledning! Men det var väl en slump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Aliens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) En annan sak slog mig.. Rekordet slogs klockan 16.36. Inte direkt den tiden det brukar vara som mest folk inne annars, väl? Redigerad 5 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Det ligger en död hund begraven här .... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Yo! GZ Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Yo! GZ Gtasajten! ...och på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 ...och på svenska? Hallå! Grattis Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Hallå! Grattis Gtasajten! Borde det inte bli Grattiz Gtasajten? GZ ... ya know. Aha! "Gratz" ? Redigerad 7 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Borde det inte bli Grattiz Gtasajten? GZ ... ya know. Aha! "Gratz" ? Stämmer prexis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts