antepanteboy Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Är det någon som vet om LCS kommer att komma till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Är det någon som vet om LCS kommer att komma till pc? Är 90% säker på att det inte kommer det. Men man kan ju alltid hoppas om man inte har ett ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Hmmm.... Jag läste i någon annan topic att det skulle komma ut till pc nu i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Hmmm.... Jag läste i någon annan topic att det skulle komma ut till pc nu i sommar Det är lögn. R* har inte sagt att det ska komma till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Åkej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ganska skönt det, då slipper man köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
=Ruffy= Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Det är lögn. R* har inte sagt att det ska komma till PC. Jasså? Men R* sa väl förut att det bara skulle komma till psp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) *GONE* Sry, på nåt sätt råkade jag skriva i fel topic. :S Redigerad 22 juli, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ni PC ägare missar inget. Lcs känns som ett dåligt gtaspel. Man kan inte ducka eller simma. Grafiken är sämre. Det är bara storyn som är bra. Så ni missar inget, vänta till gtaIV istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts