antepanteboy Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vilken är din favorit replik i VC? Min: - Can you drive amigo? - Yes...like a woman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Forelli_bitch Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ok... jag har massor av favorit repliker... jag gillar då Sonny ringer till Tommy, de e alltid kul. men åsså när Phil å Cam J mobbra Hilary. haha. de e superkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
UM3X Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min favvo e när man e hos Phil o när han e full! -Sheep shitty batterish or shumshin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tommy Vercetti, let's go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Real smooth lance! Kanske inte är så kul ioförsig men i det ögonblicket var de. Redigerad 12 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Säger inte Ken Rosenberg Att han snart pissar på sig eller nåt liknande med sin gayiga röst I think I'm in love edit: När tommy kommer in på hans kontor typ så sover han i soffan och då slår tommy igen dörren sketans hårt. Han vaknar och säger typ: "Now I need new pants...." TYP Redigerad 16 augusti, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ken .r pratar för mkt. tommy: sit down,shut up,relax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Min är en PED kommerntar: No money, No funny bunny honey Härlig fan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
UM3X Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 En annan bra e när man jobbar för Avery Avery: I'm gonna head out of town for a wile and if that building should face insurmountable construction... Tommy: As a civil minded individual you feel ablidged to step in and save the construction from rejuvination Avery: Where can I get more guys like you??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 "IT'S TIME FOR LANCE VANCE DANCE!!!" (Lance Vance) "Dumb, Florida moron..." (Tommy Vercetti) Och så älskar jag Ricardo Diaz' ständiga raseriutbrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 "Seems like that angry midget runs this town" Tommy. "Hey Dont go all "Lone Ranger" on my ass" Lance "I Just want to piss you off before i kill you" Tommy i sista uppdraget WOOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 "IT'S TIME FOR LANCE VANCE DANCE!!!" (Lance Vance) "Dumb, Florida moron..." (Tommy Vercetti) Och så älskar jag Ricardo Diaz' ständiga raseriutbrott! Håller med till 100%! Lance har alltid sköna lines Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det är ganska roligt när man kör Mercedes till pole position och hon frågar typ "Do you working with my father?Eller nåt liknande Maybe etc etc. asså han svarar typ maybe ett par gånger. Det va kul tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Det är ganska roligt när man kör Mercedes till pole position och hon frågar typ "Do you working with my father?Eller nåt liknande Maybe etc etc. asså han svarar typ maybe ett par gånger. Det va kul tycker jag! - Will you be working for my father? - Maybe. - Do you mind me resting my hand in your lap? - Maybe... - It's so difficult having a rich and powerful father. Enkelt att ta reda på exakta fraserna i spelet om man har det på PC. Gå in i TEXT-mappen och släng in american.gxt i anteckningar. Där står hela texten, f a s t p å d e t t a s ä t t e t. Då får man bara ta bort mellanrummen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Enkelt att ta reda på exakta fraserna i spelet om man har det på PC. Gå in i TEXT-mappen och släng in american.gxt i anteckningar. Där står hela texten, f a s t p å d e t t a s ä t t e t. Då får man bara ta bort mellanrummen. Jag har inte kvar det på PC så det var därför jag inte kunde få fram dom exakta fraserna. Men dom flesta fattade nog vad jag menade, hoppas jag i alla fall!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag har inte kvar det på PC så det var därför jag inte kunde få fram dom exakta fraserna. Men dom flesta fattade nog vad jag menade, hoppas jag i alla fall!!! Hehe, jo, det är klart. Men det var bara ett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts