Hultenius Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Efter stora problem på huvudservern är nu forumet flyttat till GTAsajten-Storage.com och kommer antagligen ligga kvar här. Databasen ligger dock kvar på huvudservern vilket ibland kan ställa till med problem och sega ner forumet men det var det bästa jag kunde göra. Rapportera fel till mig om ni hittar några! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Vilken tur att du kunde fixa det så snabbt! Jag har saknat forumet... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 (redigerad) Vilken tur att du kunde fixa det så snabbt! Jag har saknat forumet... :"> Jag med! Jag blev helt tårögd nar Hultenius sa att forumet skulle öppna om några sekunder :'( :'( :'( Redigerad 4 februari, 2003 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 bra att det gick snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Jippie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Hur lång tid kommer ombyggnaden av GTAsajten att ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Hur lång tid kommer ombyggnaden av GTAsajten att ta? Jag räknar med en månad ungefär, fast ni kommer få nyheter som vanligt på infosidan under tiden. Jag kommer även sätta upp några små temporära sektioner med fusk, länkar till viktiga filer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 att den här korta tiden utan forumet kan kännas så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Tur att man har forumet i alla fall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 internet var inte det samma utan Gtasajten.com eller gtasajten.com/forum... :'( :'( :'( jag hoppas att det går bra med ombyggnationen av gtasajten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts