YooSho Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Varför funkar inte fable ? det funkade innan jag fomatera om datan .. jag har laddat ner drivrutiner till grafik kortet .. men det funkar ändå inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Varför funkar inte fable ? det funkade innan jag fomatera om datan .. jag har laddat ner drivrutiner till grafik kortet .. men det funkar ändå inte :'( Du kan nu säga vad som händer till en början? Och så kanske det borde ligga i datorhjälpstråden.. Redigerad 13 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Bättre trådtitel hade inte skadat heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Yay ännu en som tror att vi är synska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts