Moroni_Family Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Kom hem från bion för ett tag sedan. Godkänd actionrulle, inte så mycket mer, men den är värd att se ändå. Drack du te på bion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Drack du te på bion? Nej, men det hade varit gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Såg den nyss, mycket bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Älskade den! (:!!! Synd bara att den slutade så tvärt.... Ngn som vet när nästa film kommer? Eller är man så illa tvungen att vänta 1 helt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Älskade den! (:!!! Synd bara att den slutade så tvärt.... Ngn som vet när nästa film kommer? Eller är man så illa tvungen att vänta 1 helt år! Bättre att vänta länge så att resultatet blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Bättre att vänta länge så att resultatet blir bra. Folk väntade i kring 15 år på att få se de nya avsnitten i Star Wars-sagan efter att första triologin var avklarad. Och vad de fick i avkastning för att ha vigt tid i denna långa väntan; något mediokert fjolleri. Redigerad 18 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Folk väntade i kring 15 år på att få se de nya avsnitten i Star Wars-sagan efter att första triologin var avklarad. Och vad de fick i avkastning för att ha vigt tid i denna långa väntan; något mediokert fjolleri. Bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Såg den på sverigepremiären jävligt bra faktiskt värd att se =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Har sett den nu, själv tyckte jag inte alls slutet var dåligt, nu har man en film att verkligen se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Slutet sög ju hästpung, fast resten av filmen var skön! Speciellt då dom står på vattenhjulet och fäktas! Jag har förresten hört att det ska komma 4 filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Slutet sög ju hästpung, fast resten av filmen var skön! Speciellt då dom står på vattenhjulet och fäktas! Jag har förresten hört att det ska komma 4 filmer! 4? Jag hörde att det skulle komma 5.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Lugna er, börja med å vänta tills 3an släpps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Såg den nyss. Riktigt bra rulle må jag säga. Gief trean plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Ska se den imorgon edit: har sett den nu, sugigt slut imo o.O Redigerad 21 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Varför klagar ni på slutet? Det bäddar ju för en riktigt bra tredje film.. Jag såg filmen igår iallafall, Den var riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Såg filmen igår. Först tänkte jag "Var i helvete håller Davenport hus?!" och så sa guvernören att "Han har blivit avskedad" och jag tänkte "Ja, men för fan... då är det lika bra att jag går härifrån... Det är ju för hans skull man ser filmen!". Men så dyker han upp där på Tortuga... Kände igen hans röst innan man fick se hans ansikte. Fasen vad underbart det var...! Mina vänner sa "Hur fasen kan du känna igen hans röst?" för de känner bara till honom från första filmen. Men, har man sett alla avsnitt av Coupling minst två gånger, då kan man sin Davenport... Edit: Just det... Filmen var extremt skitbra, och jag ska gifta mig med Jack Sparrow när jag blir stor. Kan knappt vänta tills trean kommer. Har hört att det är en triologi, så det ska väl bli tre filmer? Redigerad 25 juli, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Var det bara jag som tyckte den var kass ?... skämten var ungefär lika som från ettan, specialeffekter i all ära men den är ju proppad med det. Nä, gillade ettan isf, härlig med black pearl och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Depps kroppsmekanik är att prisas med allt vad lovsång, trumpeter och sjudelad kakblandning heter. Halleluja. Sexigaste mannen någonsin. Resten av filmens utbud har väl också en charm, men just Depps sätt att röra sig - och hans skådespel i övrigt - gör filmen värd att fråga efter i det lokala blåbärsståndet. I alla fall tror jag att filmen kan vara värd att ögna igenom, då Depp när den första filmen kom, stod som ensam manlig coach för min fickpingiskarriär. Att han kan mana fram samma ivriga lustar ur mig igen tvivlar jag inte det minsta på. Halleluja OFFTOPIC: Är du tjej? Errm.Filmen ska jag gå på den 8/9 Btw är den bra? (inga avslöjanden tack!) Redigerad 26 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) OFFTOPIC: Är du tjej? Errm.Filmen ska jag gå på den 8/9 Btw är den bra? (inga avslöjanden tack!) Hmm tänkte säga vad jag tyckte om filmen men jag får ju inte avslöja något . Natthumor förlåt. Men jag tyckte filmen var riktigt bra . Redigerad 26 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 OFFTOPIC: Är du tjej? Nej, jag har pillevink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts