Mikolan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Såg den idag i en fullsmockad salong på Sergel. Underhållande film och värd att spendera 100.- / 2½ timme på IMO. Men mest cp med cliffhanger-slut..... damp (( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 ☭ Haha tuff. --- Ska antagligen se den här popcornrullen snarast, mitt kompletta ignorerande utav ettan till trots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Se ettan först, annars kan du inte njuta (naj njuta och njuta, förstå då) det jävla cliffhanger-slutet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 K då. Jag skövlar i skrivande stund regnskogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Såg den ikväll. Måste också säga att slutet var rätt lame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ska se den inom kort, om inte slutet förstör allt förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vad hände i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Barbossa kom tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tyckte den var bra men slutet kanske skulle vara lite anurlunda Spoiler: Tyckte inte om när elizabeth eller vad hon heter kysser jack och typ sätter fasst honom på båten, jag undrar om han verkligen dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Skulle se den på bio iförrgår (12 juli) men halvvägs ner till biografen åker min polare omkull med cykeln och slår ut tänder och får en lätt hjärnskakning . Det blev ingen film den dagen, får se om jag ser den någon annan dag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Skulle se den på bio iförrgår (12 juli) men halvvägs ner till biografen åker min polare omkull med cykeln och slår ut tänder och får en lätt hjärnskakning . Det blev ingen film den dagen, får se om jag ser den någon annan dag istället. Ajdå ganska klumpigt att åka omkull med en cykel och slå huvudet. Fast slutet var skit. Var själva filmen bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Hörde i Nyhetesmorgon (torsdag), att en reporter där klagade enormt mkt på alla specialeffekter. Har personligen inte sett den än, men ska göra det! Tycker den verkar Col. Johnny Depp är ju så skön som pirat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ni vet väl att en 3a också kommer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ni vet väl att en 3a också kommer ? Jajjemen. Hörde det på nyhetsmorgon igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Att en trea skulle komma sa de ju redan efter ettan, att det skulle bli en "pirat trilogi", Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ni vet väl att en 3a också kommer ? Om trean inte hade varit på G, hade förmodligen slutet varit helt annorlunda. Slutet gör dom ju bara så kasst för att vi ska behöva gå på trean för att få reda på vad som händer, och då blir dom jättelyckliga för dom tjänar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Depps kroppsmekanik är att prisas med allt vad lovsång, trumpeter och sjudelad kakblandning heter. Halleluja. Sexigaste mannen någonsin. Resten av filmens utbud har väl också en charm, men just Depps sätt att röra sig - och hans skådespel i övrigt - gör filmen värd att fråga efter i det lokala blåbärsståndet. I alla fall tror jag att filmen kan vara värd att ögna igenom, då Depp när den första filmen kom, stod som ensam manlig coach för min fickpingiskarriär. Att han kan mana fram samma ivriga lustar ur mig igen tvivlar jag inte det minsta på. Halleluja Redigerad 14 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Läste i Metro (tror de va i den) häromdagen att de kanske t.om. kommer fler efter 3an Men vi får väl se hur de blir me de Men ja hoppas iaf Här står LITE om 3an: http://www.imdb.com/title/tt0449088/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag är väldigt osäker på om jag ska spendera pengar på att se filmen. Många utav mina polare har sagt att filmen suger och att 1:an är mycket bättre så jag vettefan. I värsta fall får jag väl ut och gräva upp buskarna och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Kom hem från bion för ett tag sedan. Godkänd actionrulle, inte så mycket mer, men den är värd att se ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts